Skocz do zawartości

[blender] siatka UVW problem


Dragon Heart

Rekomendowane odpowiedzi

Siema zrobiłem sobie w 3ds maxie pewien trudny model postaci, trudny pod względem otexturowania, czy też rozłożenia jego siatki UVW w programie 3ds max. Słyszałem, że jednym z najlepszych programów do rozkładania siatki modelu pod texturę jest właśnie blender. No i mam problem jako, że jestem początkującym Blenderowcem, ze względu na to że cały czas pracuje na 3ds maxie, nie mam zielonego pojecia jak się do tego zabrać mam juz program blender bez żadnych plików pomocy jedyne co potrafię zrobić to zimportować model z 3dsa do blendera, a jak sie zabrać za rozkład siatki to nie mam już zielonego pojęcia. Czy mógłby ktoś powiedzieć mi po krótce jak to zrobić, albo czy zna ktoś może jakieś tutki blendera gdzie jest DOKŁADNIE pokazane jak rozkładać model na siatkę pod texturę. PROSZĘ BĘDE BARDZO WDZIĘCZNY. Ufff trochę się rozpisałem. Pozdro i z góry dziękuje!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

a patrzyłeś na tutorial UV mapping na blender.pl

 

looknij tam w dziale TUTORIAL:

 

Zacznij od głowy... :)

 

Kolo prezentuje tam jaki sposób jest dobry na zamppowanie głowy...

 

Zastosuj to do modelu, bo głównie chodzi o odpowiednie poprowadzenia szwów...

 

Jak głowa dobrze ci wyjdzie, to zrobisz na pewno resztę i nauczysz się

 

link:

http://www.blender.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=103&Itemid=9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności