Napisano 16 Październik 200717 l zadalem sobie trud i wykonalem wizualizację do projektu kolezanki:) http://digart.img.digart.pl/data/img/79/83/download/1117520.jpg
Napisano 18 Październik 200717 l Witam kolegę :) Wizka całkeim fajna. Troche makietowo przez ten dof na drzewku. Jakbyś znalazł lepsze niebo to obrazek mógłby dużo zyskać, to co jest teraz troche nie pasuje. Ten ludzik z lewej sztucznie wygląda. Najbardziej mnie zastanawia czemu w pierwszym segmencie balustrada jest drewniana :) Ogólnie jak wyrzucisz drzewko z pierwszego planu i dasz lepsze niebo to wizka będzie na calkiem dobrym poziomie. aha, możesz jeszcze światło dać mocniejsze bo ściany przyżółcone wyszły. pozdrooo
Napisano 24 Październik 200717 l no to na ostro bedzie: - niebo nie adekwatne do oswietlenia - obrzydliwe axyz 'ty - koszmarne RPC - rosliny z roznej pory roku - materialy na samoch - kostka brukowa zlewa sie w jeden kolor - za delikatne cienie (zwlaszcza 1 plan od drzewa) - material scian to nie tynk tylko plastik - uzywaj czegos wiecej niz kanal diffuse
Napisano 24 Październik 200717 l popieram Sz.P Świerka - gdyby nie jego post to bym nie zwrocil uwagi ze w ogole jest tu kostka brukowa (myslalem ze to asfalt...) - brakuje displace + bump ogolnie mdło nieco : te 2 drzewa jaśniejsze (na 1 renderze) psuja scene (nie pasuja kolorystycznie) niebo nie pasuje do oświetlenia (cienie sugerują niskie słońce, a niebo jest tak z godziny 12-13) dodatkowo chmury sugeruja slonce z innej strony niz padajace cienie ludziki jeśli chcesz zostawic takie, to radzil bym ich w ogole nie teksturowac (zostawic takie pseudo papierowe, ale to moze tylko moja dewiacja, bo ostatnio widzialem kilka wizek z takimi ludzikami i calkiem fajnie wygladaly) ogolnie wyglada to jakbys nie mogl sie zdecydowac - pseudopapierowy model - czy realistyczna wizualizacja. Pozdrawiam P.S - ladna trawa :) ( displace na mapie cellular ?)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto