PT82 Napisano 16 Październik 2007 Napisano 16 Październik 2007 zadalem sobie trud i wykonalem wizualizację do projektu kolezanki:) http://digart.img.digart.pl/data/img/79/83/download/1117520.jpg
siwy Napisano 18 Październik 2007 Napisano 18 Październik 2007 Witam kolegę :) Wizka całkeim fajna. Troche makietowo przez ten dof na drzewku. Jakbyś znalazł lepsze niebo to obrazek mógłby dużo zyskać, to co jest teraz troche nie pasuje. Ten ludzik z lewej sztucznie wygląda. Najbardziej mnie zastanawia czemu w pierwszym segmencie balustrada jest drewniana :) Ogólnie jak wyrzucisz drzewko z pierwszego planu i dasz lepsze niebo to wizka będzie na calkiem dobrym poziomie. aha, możesz jeszcze światło dać mocniejsze bo ściany przyżółcone wyszły. pozdrooo
PT82 Napisano 18 Październik 2007 Autor Napisano 18 Październik 2007 odnosnie drzewek...to archaiczne rpc ...:)
PT82 Napisano 23 Październik 2007 Autor Napisano 23 Październik 2007 http://img152.imageshack.us/my.php?image=szeregowki2hv0.jpg
Świerk Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 no to na ostro bedzie: - niebo nie adekwatne do oswietlenia - obrzydliwe axyz 'ty - koszmarne RPC - rosliny z roznej pory roku - materialy na samoch - kostka brukowa zlewa sie w jeden kolor - za delikatne cienie (zwlaszcza 1 plan od drzewa) - material scian to nie tynk tylko plastik - uzywaj czegos wiecej niz kanal diffuse
Loki Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 popieram Sz.P Świerka - gdyby nie jego post to bym nie zwrocil uwagi ze w ogole jest tu kostka brukowa (myslalem ze to asfalt...) - brakuje displace + bump ogolnie mdło nieco : te 2 drzewa jaśniejsze (na 1 renderze) psuja scene (nie pasuja kolorystycznie) niebo nie pasuje do oświetlenia (cienie sugerują niskie słońce, a niebo jest tak z godziny 12-13) dodatkowo chmury sugeruja slonce z innej strony niz padajace cienie ludziki jeśli chcesz zostawic takie, to radzil bym ich w ogole nie teksturowac (zostawic takie pseudo papierowe, ale to moze tylko moja dewiacja, bo ostatnio widzialem kilka wizek z takimi ludzikami i calkiem fajnie wygladaly) ogolnie wyglada to jakbys nie mogl sie zdecydowac - pseudopapierowy model - czy realistyczna wizualizacja. Pozdrawiam P.S - ladna trawa :) ( displace na mapie cellular ?)
PT82 Napisano 25 Październik 2007 Autor Napisano 25 Październik 2007 heh:)wlasnie na to czekałem grass- vrdisp +ładna teksturka:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się