Temporal Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 A wiec ktos napisal mi kilka rzeczy a ja w to nie bardzo wierze wiec wypowiedzcie sie wy. 1. Refrakcje mozna uzyskiwac poprzez mape opacity? 2. Refrakcje w scanlinie to jest fake?
Master Kiełbaster Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 1 tak, refrakcje materiału o ior=1 2 użyj materiału raytrace i nie będzie fejk.
Temporal Napisano 21 Październik 2007 Autor Napisano 21 Październik 2007 To powtorze jeszcze ze to sa rzeczy ktore wymienil ktos inny bo ja wlasnie w to nie wierze. Wiec: 1. coz no fakt ior 1 to tak ale wiecej nie da rady czyli to mit jest? 2. raytrace z pod scanline'a? czyli z pod tego rendera refrekcje sa poprawne?
Temporal Napisano 22 Październik 2007 Autor Napisano 22 Październik 2007 Sory za posta pod postem ale to pilne potrzebuje jeszcze kilku wypowiedzi madrych ludzi za tym ze to glupoty sa bo powolywac sie na samego mastera to jeszcze za malo.
Ania Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 Przecież Master ci prawidłowo odpowiedział, czego chcesz jeszcze? To też mądry człowiek, dyskryminujesz go. Jak chcesz to w jakiś sposób udowodnić, to zrenderuj jakiś eksperyment którym można zmierzyć IOR, np. http://fiznet.terramail.pl/zalamanie.htm to z monetą będzie proste, obliczyć i sprawdzić czy na renderze wyszło to samo. ( IOR = index of refraction = współczynnik załamania = n )
Temporal Napisano 22 Październik 2007 Autor Napisano 22 Październik 2007 Heh nic nie mam do Mastera i nie podwazam jego inteligencji tylko chce udowodnic osobie ktora wypisywala te bzdury ze nia ma racji wiec jesli pare osob sie wypowie to bedzie mi go latwiej przekonac. Ja wiem jak dziala IOR ale moje slowo to niestety za malo :(.
JunioR Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 hehe to musi byc chyba sprawa zycia lub smierci jezeli tylko inteligentni moga sie wypowiadac ;] a tymczasem spadam...elo ;]
Ania Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 dowód: ( w załączniku plik z maxa) z prawej szkło, z lewej powietrze: screen z viewportu: objaśnienia:
Temporal Napisano 23 Październik 2007 Autor Napisano 23 Październik 2007 Poprostu chodzilo o to ze pewien kolo pisal mi na GG ze w scanlinie prawdilowych zalaman sie uzyskac nie da i trzeba fake'owac mapa opacity co mnie troche zdziwilo wiec zeby nie wyszlo ze jak sie kloce ze ja mam zawsze racje chcialem pokazac ze reszta forum tez mysli tak jak ja. Czyli za pomoca opacity nie otrzymuje sie zadnego zalamania a w samym scanlinie da sie otrzymac jak najbardziej poprawne odbicia proste. EDIT: Aniu nie musialas specjalnie rysowac tych wszystkich rzeczy wystarczyloby przyznac badz nie przyznac racji i tyle :P.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się