deshu Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Tak jak w temacie, mam zmapowany obiekt, na nim mape bumpa, po wrzuceniu turbosmootha bump sie troche krzywi ( na obrazkach widać ze "D" sie zwęrza)
pecet Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 na takich prostych obiektach to sie daje UVW map po ms albo ts
deshu Napisano 25 Październik 2007 Autor Napisano 25 Październik 2007 :) w tym rzecz ze taki sam problem bede mial z bardziej rozwinietymi obiektami gdy sie za nie zabiore. Nie ma jakiejs funkcji zachowujacej koordynaty?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się