Napisano 25 Październik 200717 l Witam, Mam problem z poprawnym oswietleniem zalaczonej sceny. Jak widzicie bateria na umywalce znajdujacej sie na drugim planie ladnie ( a moze i nie ladnie) odbija swiatlo (odbicie na chromie). Niestety nie moge uzyskac tego efektu z pozostalymi chromowanymi czesciami (bateria prysznica, zwiasy przy drzwiach, drazek itp). Wszystko jest matowe .,..... :( Scene oswiatla mi GI + 2x free area photometric light. (vray) 1 - w przedkokoju lazienki u gory 2 - umieszczony dokladnie przed przekrojem (zalaczony drugi obrazek) z gory dziekuje ! pozdrawiam p.s i lustra sa nijakie .....( w sumie nie maja co odbijac gdyz przed nimi nie ma sciany ....ale moze uda wam sie podsunac mi pomysl na to zeby to wygladalo ladniej ..)
Napisano 25 Październik 200717 l Autor i jeszcze jedno szybkie pytanko czym rozni sie distribution Web od Diffuse ??
Napisano 25 Październik 200717 l a ma co sie w tym chromie odbijac? a co do 2 to w web dajesz plik IES btw: edytuj posty
Napisano 25 Październik 200717 l Autor no ma sie odbijac swiatlo, refleks swietlny. Skoro swiece swiatlem na powierzchnie chromowana to ona odbija swiatlo ... ??
Napisano 25 Październik 200717 l a może to światło jest pod takim kątem że się nie będzie odbijać w innych przedmiotach zwłaszcza że są w większości płaskie, stwórz kulke koło np. obrazka i nadaj ten sam materiał i zobacz czy się w kulce będzie światło odbijać edit. co do luster to zobacz jak to rozwiązali w katalogach, zamiast odbicia jest delikatny gradient
Napisano 25 Październik 200717 l Autor probuje wiec ustawiac swiatla po roznym katem ... dzieki za podpowiedz z gradnientem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto