Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Mam problem z poprawnym oswietleniem zalaczonej sceny.

Jak widzicie bateria na umywalce znajdujacej sie na drugim planie ladnie ( a moze i nie ladnie) odbija swiatlo (odbicie na chromie).

Niestety nie moge uzyskac tego efektu z pozostalymi chromowanymi czesciami (bateria prysznica, zwiasy przy drzwiach, drazek itp).

Wszystko jest matowe .,.....

 

:(

 

Scene oswiatla mi GI + 2x free area photometric light. (vray)

1 - w przedkokoju lazienki u gory

2 - umieszczony dokladnie przed przekrojem (zalaczony drugi obrazek)

 

z gory dziekuje !

 

pozdrawiam

 

p.s

i lustra sa nijakie .....( w sumie nie maja co odbijac gdyz przed nimi nie ma sciany ....ale moze uda wam sie podsunac mi pomysl na to zeby to wygladalo ladniej ..)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

i jeszcze jedno szybkie pytanko

czym rozni sie distribution Web od Diffuse ??

Napisano

a ma co sie w tym chromie odbijac?

 

a co do 2 to w web dajesz plik IES

 

btw: edytuj posty

Napisano
  • Autor

no ma sie odbijac swiatlo, refleks swietlny.

Skoro swiece swiatlem na powierzchnie chromowana to ona odbija swiatlo ...

 

??

Napisano

a może to światło jest pod takim kątem że się nie będzie odbijać w innych przedmiotach zwłaszcza że są w większości płaskie, stwórz kulke koło np. obrazka i nadaj ten sam materiał i zobacz czy się w kulce będzie światło odbijać

 

edit. co do luster to zobacz jak to rozwiązali w katalogach, zamiast odbicia jest delikatny gradient

Napisano
  • Autor

probuje wiec ustawiac swiatla po roznym katem ...

dzieki za podpowiedz z gradnientem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności