Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Natknąłem się na pewien problem przy modelowaniu swojej gitary, a mianowicie jak wymodelować tą rombowatą powierzchnię boczną pokrętła? Liczę na pomoc bo sam niebardzo mam pomysły.

 

p1010609uz3.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

podzielić siatkę na drobne prostokąty, połączyć vertexy po przekątnej żeby powstały romby, i potem wyciągnąć vertex który jest w środku romba wzdłuż normali.

 

można też bumpem, normal mapą albo displacementem, mapkę można stworzyć jakimś prostokątnym gradientem.

 

th.b93e4aef6f.jpg

Napisano

nie modelować - wypal normal mapkę, albo użyj displacement'a

Napisano

Jeśli będzie zbliżenie, to chyba najlepiej wymodelować, displacement w tym wypadku by miał więcej poly na renderze niż model, a przy normalach brzegi by były brzydkie.

 

Jeśli z daleka to oczywiście że bump.

Napisano
  • Autor

Generalnie w tym modelu poszedłem w stronę najdrobniejszych detali, więc myślę że zostanę przy wymodelowaniu tego :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.