Napisano 28 Październik 200717 l Potrzebuje zmapowac lukowe opaski okien. Uzywam UVW Mappingu poczym nadaje mu BEND zeby "znieksztacil" texturke po luku oraz wypprofilowac krzywizne luku. Ale jest to bardzo upierdliwe i nie precyzyjne jest bardzo ksztaltowanie krzywizny luku manipulatorami BEND'a Moje pytanei brzmi czy istnieje jakias mozliwosc prezyzyjnej kotroli nad takim mapowaniem i krzywizna luku bez uzycia np Unwarpa
Napisano 28 Październik 200717 l Autor Nie takiej odpowiedzi oczekiwalem ;) Thx anyway BTW: w takim razie juz kwesti unwarp...czego w PS trzeba uzyc aby uzyskac efekt takiego "zlukowania" bitmapy ...
Napisano 28 Październik 200717 l ja bym się w PS nie bawiła w te cegły, tylko w unwrapie wyprostowała łuk. jeśli ma w miarę prostą geometrię (np. dwa rządki vertexów wzdłuż łuku), to wystarczy wybrać pierwszy rządek i przeskalować do zera wzdłuż jednej osi, tak żeby vertexy znalazły się w jednej linii, drugi rządek tak samo, i potem tylko poprzesuwać żeby tekstura wyświetlała się wszędzie w tej samej wielkości.
Napisano 28 Październik 200717 l tak Aniu ale masz wtedy cegły lekko wygięte robią się z nich takie romby, w PS tego unikniesz ale fakt jeśli ujęcie jakies dalsze to można olać
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto