Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Potrzebuje zmapowac lukowe opaski okien. Uzywam UVW Mappingu poczym nadaje mu BEND zeby "znieksztacil" texturke po luku oraz wypprofilowac krzywizne luku. Ale jest to bardzo upierdliwe i nie precyzyjne jest bardzo ksztaltowanie krzywizny luku manipulatorami BEND'a Moje pytanei brzmi czy istnieje jakias mozliwosc prezyzyjnej kotroli nad takim mapowaniem i krzywizna luku bez uzycia np Unwarpa

 

0c3ab29ead2685cd.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wydaje mi się że nie ma takiej możliwości. Jedynie Unwrap.

Napisano
  • Autor

Nie takiej odpowiedzi oczekiwalem ;) Thx anyway

 

BTW: w takim razie juz kwesti unwarp...czego w PS trzeba uzyc aby uzyskac efekt takiego "zlukowania" bitmapy ...

Napisano

ja bym się w PS nie bawiła w te cegły, tylko w unwrapie wyprostowała łuk. jeśli ma w miarę prostą geometrię (np. dwa rządki vertexów wzdłuż łuku), to wystarczy wybrać pierwszy rządek i przeskalować do zera wzdłuż jednej osi, tak żeby vertexy znalazły się w jednej linii, drugi rządek tak samo, i potem tylko poprzesuwać żeby tekstura wyświetlała się wszędzie w tej samej wielkości.

Napisano

tak Aniu ale masz wtedy cegły lekko wygięte robią się z nich takie romby, w PS tego unikniesz ale fakt jeśli ujęcie jakies dalsze to można olać

Napisano

też prawda. zależy chyba też od tego jak ostry jest łuk.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności