Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam nastepujący problem: Podczas renderowania (Vray Adv 1.5 RC3) w momencie gdy polożenie zmieni kamera z której renderowana jest scena, rozpoczyna sie bardzo brzydkie migotanie w miejscach w których obiekty są bardzo blisko siebie położone (np. kartki książki).

 

o co tu chodzi? czy ktoś wie? napewno ktoś wie ;) ale ja nie.

dlaczego dzieje sie to tylko w momencie gdy położenie zmieni kamera?

 

z góry dzięki za ewentualną pomoc bo nie wiem jak to obejść..

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Witam

 

Problem po wyrenderowaniu oczywiscie, a nie w viewporcie

 

Wiec tak:

 

pod tym linkiem:

http://pat.webd.pl/redpp/Comp.avi

 

fragment tej animacji, w 2 drugiej sekundzie gdy ruszy sie kamera pojawia sie ten problem (migocza krawedzie kartek - i inne miejsca gdzie obiekty sa blisko siebie)

 

przesylam ustawienia renderera

 

prosze o pomoc, czy to za slabe GI rzeczywiscie? to dlaczego wiec dzieje sie dopiero gdy ruszy sie kamera?

 

jezeli cos jest nie tak z ustawieniami vraya to prosze dajcie znac, co robie nie tak, kamera uzyta to zwykla maxowa kamera.

 

pzdr

Napisano
  • Autor

tzn wiem ze subdivs w lightcache powinno byc wyzsze itd, ale boje sie ze to nie zalezne od tego problemu, tak jak widac na zalaczonej animacji, problemu nie ma w 1 i 2 sekundzie dopoki kamera stoi w miejscu

Napisano

To jest wlasnie problem renderowania animacji z uzyciem GI i jak widze nie tylko w mentalu ktorego uzywam ale i w Vrayu. Mozna to zniwelowac jedynie (z tego co ja wiem) zwiekszajac sampling/jakosc GI. Ale poprawcie mnie jesli sie myle.

Napisano
  • Autor

no i gra ;)

 

zamiast lightcachu dalem qmc, i ustawilem preset: High Animation w Iradiance mapie i flickering zniknal, tyle ze zamiast 30h renderingu animacji zrobilo mi sie 160h. heh

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.