Jump to content

alfoldi

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

City (optional)

  • Miasto
    wrocław żywiec

alfoldi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. dzieki wszystkim. rzeczywiscie pomysl z shellem to najlepsza opcja, zostawilem jednak przednie i tylne scianki bo widac bylo ze jest tam dziura. shell pomogl, nie jest idealnie ale o to chodzilo peace.
  2. heh. no niby tak. szklo: vray, reflact fresnel biały, refract biały IOR 1,4, glossines 1 swiatlo: VRayLight i nic. lipa ;) jak dam hdri w environment to cos tem odbija alewlasnie chodzi o to zeby sciany nic za bardzo nie odbijaly, a krawedzie tak fajnie swiecily powodujac ze napis jest czytelny nie mam pojecia jak to zrobic ;) bede bardzo wdzieczny za pomoc
  3. czesc blagam naprowadzcie mnie jak osiagnac taki efekt w vrayu jak ten w zalaczniku. dawalem rozne materialy szklane, probuje, oswiatlam i nie da rady.. chodzi o to zeby na czarnym tle obiekt kanciasty mial wlasnie takie widoczne swiecace krawedzie pzdr.
  4. no i gra ;) zamiast lightcachu dalem qmc, i ustawilem preset: High Animation w Iradiance mapie i flickering zniknal, tyle ze zamiast 30h renderingu animacji zrobilo mi sie 160h. heh
  5. dzieki za odpowiedz, pokombinuje i dam znac
  6. tzn wiem ze subdivs w lightcache powinno byc wyzsze itd, ale boje sie ze to nie zalezne od tego problemu, tak jak widac na zalaczonej animacji, problemu nie ma w 1 i 2 sekundzie dopoki kamera stoi w miejscu
  7. Witam Problem po wyrenderowaniu oczywiscie, a nie w viewporcie Wiec tak: pod tym linkiem: http://pat.webd.pl/redpp/Comp.avi fragment tej animacji, w 2 drugiej sekundzie gdy ruszy sie kamera pojawia sie ten problem (migocza krawedzie kartek - i inne miejsca gdzie obiekty sa blisko siebie) przesylam ustawienia renderera prosze o pomoc, czy to za slabe GI rzeczywiscie? to dlaczego wiec dzieje sie dopiero gdy ruszy sie kamera? jezeli cos jest nie tak z ustawieniami vraya to prosze dajcie znac, co robie nie tak, kamera uzyta to zwykla maxowa kamera. pzdr
  8. Witam Mam nastepujący problem: Podczas renderowania (Vray Adv 1.5 RC3) w momencie gdy polożenie zmieni kamera z której renderowana jest scena, rozpoczyna sie bardzo brzydkie migotanie w miejscach w których obiekty są bardzo blisko siebie położone (np. kartki książki). o co tu chodzi? czy ktoś wie? napewno ktoś wie ;) ale ja nie. dlaczego dzieje sie to tylko w momencie gdy położenie zmieni kamera? z góry dzięki za ewentualną pomoc bo nie wiem jak to obejść..
  9. Ciekawe. Klimat Małego Księcia. Dla dzieci, a nie dla dzieci.. Gratuluje
  10. Napisałem maila z tym pytaniem do jedenego resellerów 3ds z Chicago. Niestety dowiedziałem się tego co napisał zdeno. Pozostaje jeszcze UE i zdeno ;). tam nadzieja. dzieki za odpowiedz.
  11. nie ma na to sposobu, a napisane jest to w książce pt."100 sposobów na flash". poprostu przeskalowanie choc o 1% zdjecia wygladaja tak jakby byly masakrycznie skompresowane (raz lepiej, raz gorzej, nie da sie tego przewiedzieć). chodzi tu niekoniecznie o skalowanie samej bitmapy, ale tez jakiejkolwiek instancji w ktorej sie ta bitmapa znajduje (graphic, movie clip, button). jedyne wyjscie to odpowiednie przygotowanie wielkosci bitmapy w np. photoshopie (w 72 dpi oczywiscie).
  12. Witam Czy ktoś może się orientuje czy kupno 3ds 8 (wersji komercyjnej) za granicą (np. w USA) daje możliwosc zarejestrowania jej później w Polsce i używania do celów komercyjnych? Bo tam jest troche taniej....... ;(
  13. tutaj nie chodzi wogole o zadna kompresje. jpgi jak i inee bitmapy importowane do flasha nie moga (a raczej nie powinny) byc w nim skalowane. ustaw rozmiary tego zdjecia na 100% i bedzie ok
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy