Napisano 6 Kwiecień 200222 l przy renderowaniu global ilumination w niektorych miejscach na powierzchniach powastaja dziwne brzydkie zalamania a jesli porusze obiekt to juz dopiero kicha co do tego drugiego to chyba trzeba przeliczyc na nowo scene ale co z tymi zalamaniami to niewiem wie ktos co moze byc ??
Napisano 6 Kwiecień 200222 l Autor Originally posted by marczak moze daj link do tego obrazka, bedzie latwiej ci pomoc no oblukajcie i powedzcie co o tym sadzicie ( pewnie to jakas opcja ale jeszcze nie doszedlem do tego ) http://maya.labnet.dhs.org/final/fr_test.jpg
Napisano 6 Kwiecień 200222 l :o o kurka ile smieci :o dobrze by bylo zebys jeszcze zapostowal ustawienia gi. no ale moze ci pomoze podwyzszenie rh-rays lub/i podwyzszenie min/max samples (max conajmniej 10 razy tyle co min) jezeli przemieszczasz obiekty czy zmieniasz ustawienia swiatel to reuse solution musi byc WYLACZONE.
Napisano 6 Kwiecień 200222 l Autor najdziwniejsze jest to ze za kazdym razem wyglada to inaczej czasem jest ok czasem troche sie posypie ten .jpg co pokazalem wybitnie sie schrzanil zawsze ustawienia sa takie same a rozni sie obraz za kazdym razem bede kombinowal i jakos to rozpracuje tylko dorwe jakas dokumentacje :) thnx i pozdro
Napisano 6 Kwiecień 200222 l najlepiej wrzuć gdzieś plik.max z tą scenką to popatrzymy co jest źle ustawione i damy znać bo tak jest ciężko powiedzieć co konkretnie.....a jest źle ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto