zolook Napisano 6 Kwiecień 2002 Napisano 6 Kwiecień 2002 przy renderowaniu global ilumination w niektorych miejscach na powierzchniach powastaja dziwne brzydkie zalamania a jesli porusze obiekt to juz dopiero kicha co do tego drugiego to chyba trzeba przeliczyc na nowo scene ale co z tymi zalamaniami to niewiem wie ktos co moze byc ??
marczak Napisano 6 Kwiecień 2002 Napisano 6 Kwiecień 2002 moze daj link do tego obrazka, bedzie latwiej ci pomoc
zolook Napisano 6 Kwiecień 2002 Autor Napisano 6 Kwiecień 2002 Originally posted by marczak moze daj link do tego obrazka, bedzie latwiej ci pomoc no oblukajcie i powedzcie co o tym sadzicie ( pewnie to jakas opcja ale jeszcze nie doszedlem do tego ) http://maya.labnet.dhs.org/final/fr_test.jpg
marczak Napisano 6 Kwiecień 2002 Napisano 6 Kwiecień 2002 :o o kurka ile smieci :o dobrze by bylo zebys jeszcze zapostowal ustawienia gi. no ale moze ci pomoze podwyzszenie rh-rays lub/i podwyzszenie min/max samples (max conajmniej 10 razy tyle co min) jezeli przemieszczasz obiekty czy zmieniasz ustawienia swiatel to reuse solution musi byc WYLACZONE.
zolook Napisano 6 Kwiecień 2002 Autor Napisano 6 Kwiecień 2002 najdziwniejsze jest to ze za kazdym razem wyglada to inaczej czasem jest ok czasem troche sie posypie ten .jpg co pokazalem wybitnie sie schrzanil zawsze ustawienia sa takie same a rozni sie obraz za kazdym razem bede kombinowal i jakos to rozpracuje tylko dorwe jakas dokumentacje :) thnx i pozdro
schwepes Napisano 6 Kwiecień 2002 Napisano 6 Kwiecień 2002 najlepiej wrzuć gdzieś plik.max z tą scenką to popatrzymy co jest źle ustawione i damy znać bo tak jest ciężko powiedzieć co konkretnie.....a jest źle ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się