Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam, chciałem sie Was poradzić jak zwiększyć realność tej sceny i może podkreślić klimacik? nieba jeszcze nie mam, nie wiem w sumie skąd wziać jakieś fajne..

 

46063291os7.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Troche pusto... Wydaje się że w śniegu odbija się kościół. Te drzewa wyglądają na płaskie. Zrób może mur zamiast lasu.

 

Oświetlenie też dziwne troche. Lepiej użyć mapki HDRI jakiegoś nieba. Witraże też wyglądają strasznie sztucznie..

 

jakiego renderera używasz?

Napisano

Razi no fakt odbija, juz zmieniam. No, te drzewa są płaskie, na plane dałem mapki z opacity, bo drzewka 3D to bym sie nie doczekał raczej renderu.. :) mapy HDRI użyłem ( zrobionej przez siebie, wiec rewelacji nie bedzie :D ). fałrejem gom ;)

Napisano

Ja bym zrobił dach wiezy - wygląda jak szkielet modelu low poly. Popracuj także nad teksturami - przede wszystkim śniegu i nagrobków, bo nie wyglądają dobrze. Reszta to tak jak przedmówcy.

 

Ale praca na najlepszej drodze by być na prawdę klimatyczna.

Pozdrawiam.

Napisano

trochę ciemniejsze bym to zrobił. i jak dla mnie to kamień z którego zrobiony jest kościół jest troszkę za duzy.... czyli większy tiling tekstury by się przydał.

Napisano

Witam.

Tak jak powiedzieli przedmówcy zapowiada się ciekawie ale poprawiłbym tą mgłę która wygląda jakbyś po gotowym renderze przejechał gumką :P. Ta mgła da fajnego klimatu jak będzie w miarę na całym terenie i zrobisz jakieś ciekawe zagęszczenie, możesz - jeżeli zamierzasz zrobić klimat "ala" trupy i zombie - dodać jakiś oparów nad grobami :D Powinno wyglądać ciekawie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności