Napisano 8 Listopad 200717 l witam, chciałem sie Was poradzić jak zwiększyć realność tej sceny i może podkreślić klimacik? nieba jeszcze nie mam, nie wiem w sumie skąd wziać jakieś fajne..
Napisano 8 Listopad 200717 l Troche pusto... Wydaje się że w śniegu odbija się kościół. Te drzewa wyglądają na płaskie. Zrób może mur zamiast lasu. Oświetlenie też dziwne troche. Lepiej użyć mapki HDRI jakiegoś nieba. Witraże też wyglądają strasznie sztucznie.. jakiego renderera używasz?
Napisano 8 Listopad 200717 l Autor Razi no fakt odbija, juz zmieniam. No, te drzewa są płaskie, na plane dałem mapki z opacity, bo drzewka 3D to bym sie nie doczekał raczej renderu.. :) mapy HDRI użyłem ( zrobionej przez siebie, wiec rewelacji nie bedzie :D ). fałrejem gom ;)
Napisano 8 Listopad 200717 l polecam ciemniejsze, niebieskie oświetlenie i zmianę mgły (jest zbyt płaska). Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Napisano 8 Listopad 200717 l Ja bym zrobił dach wiezy - wygląda jak szkielet modelu low poly. Popracuj także nad teksturami - przede wszystkim śniegu i nagrobków, bo nie wyglądają dobrze. Reszta to tak jak przedmówcy. Ale praca na najlepszej drodze by być na prawdę klimatyczna. Pozdrawiam.
Napisano 9 Listopad 200717 l trochę ciemniejsze bym to zrobił. i jak dla mnie to kamień z którego zrobiony jest kościół jest troszkę za duzy.... czyli większy tiling tekstury by się przydał.
Napisano 9 Listopad 200717 l Witam. Tak jak powiedzieli przedmówcy zapowiada się ciekawie ale poprawiłbym tą mgłę która wygląda jakbyś po gotowym renderze przejechał gumką :P. Ta mgła da fajnego klimatu jak będzie w miarę na całym terenie i zrobisz jakieś ciekawe zagęszczenie, możesz - jeżeli zamierzasz zrobić klimat "ala" trupy i zombie - dodać jakiś oparów nad grobami :D Powinno wyglądać ciekawie.
Napisano 9 Listopad 200717 l jak zwiększyć realność tej sceny i może podkreślić klimacik? - czarne ptaszyska krążące nad cmentarzem - klasyka :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto