svensoon Napisano 8 Listopad 2007 Share Napisano 8 Listopad 2007 witam, chciałem sie Was poradzić jak zwiększyć realność tej sceny i może podkreślić klimacik? nieba jeszcze nie mam, nie wiem w sumie skąd wziać jakieś fajne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razi91 Napisano 8 Listopad 2007 Share Napisano 8 Listopad 2007 Troche pusto... Wydaje się że w śniegu odbija się kościół. Te drzewa wyglądają na płaskie. Zrób może mur zamiast lasu. Oświetlenie też dziwne troche. Lepiej użyć mapki HDRI jakiegoś nieba. Witraże też wyglądają strasznie sztucznie.. jakiego renderera używasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
svensoon Napisano 8 Listopad 2007 Autor Share Napisano 8 Listopad 2007 Razi no fakt odbija, juz zmieniam. No, te drzewa są płaskie, na plane dałem mapki z opacity, bo drzewka 3D to bym sie nie doczekał raczej renderu.. :) mapy HDRI użyłem ( zrobionej przez siebie, wiec rewelacji nie bedzie :D ). fałrejem gom ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 8 Listopad 2007 Share Napisano 8 Listopad 2007 polecam ciemniejsze, niebieskie oświetlenie i zmianę mgły (jest zbyt płaska). Pozdrawiam i życzę powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
avant.garde Napisano 8 Listopad 2007 Share Napisano 8 Listopad 2007 Ja bym zrobił dach wiezy - wygląda jak szkielet modelu low poly. Popracuj także nad teksturami - przede wszystkim śniegu i nagrobków, bo nie wyglądają dobrze. Reszta to tak jak przedmówcy. Ale praca na najlepszej drodze by być na prawdę klimatyczna. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 9 Listopad 2007 Share Napisano 9 Listopad 2007 trochę ciemniejsze bym to zrobił. i jak dla mnie to kamień z którego zrobiony jest kościół jest troszkę za duzy.... czyli większy tiling tekstury by się przydał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleksiak Napisano 9 Listopad 2007 Share Napisano 9 Listopad 2007 Witam. Tak jak powiedzieli przedmówcy zapowiada się ciekawie ale poprawiłbym tą mgłę która wygląda jakbyś po gotowym renderze przejechał gumką :P. Ta mgła da fajnego klimatu jak będzie w miarę na całym terenie i zrobisz jakieś ciekawe zagęszczenie, możesz - jeżeli zamierzasz zrobić klimat "ala" trupy i zombie - dodać jakiś oparów nad grobami :D Powinno wyglądać ciekawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tokem Napisano 9 Listopad 2007 Share Napisano 9 Listopad 2007 jak zwiększyć realność tej sceny i może podkreślić klimacik? - czarne ptaszyska krążące nad cmentarzem - klasyka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się