gelart Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 ostatni render w 3d max r5/brazil 1.0 +ps korekta kontrastu render 5:30 godz.
Mateusz Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 Jezu, stary, pomyśl nad kompozycja!! Ladne rzeczy dzieja sie tam na ścianie... P.S. jaki sprzecik i oryginalna rozdzielka pracki?? P.S.2. troskze malo czytelna ta glowka... P.S.3. Praca może byc dużo ladniejsza, warto jeszcze troszke posiedziec.
Fafex Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 Zgadzam się z Mateuszem. Popraw to tak, żeby było widać to co się dzieje tam na ścianie z tyłu. Aha i troszke usta ci jakoś dziwnie wyszły. Ale ogólnie spoko. :) PS: Jaki sprzęt??
Archangel Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 Popieram pozwyzsze opinie...pomysl i wykonanie naprawde spox tylko kompozycja lezy. Takie ujecia na wprost nie jest za bardzo pozadane tym bardziej ze to co znajduje sie za obiekte warto wyeksponowac. Popracuj jeszcze troche i bedzie rewelacja :D
gelart Napisano 27 Grudzień 2003 Autor Napisano 27 Grudzień 2003 thx mysle zeby kamerke w lewo obkrecic troche ale malo co do ust to mi sie takie podobaja :) a sprzet to tak PIV 1,6 gHz 256mb ram i Gforce 2 mcos tam 64 mb i rozdzialka 1125x 1440
Mateusz Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 czekam wiec na update... zapowiada sie ladnie... :D
gelart Napisano 28 Grudzień 2003 Autor Napisano 28 Grudzień 2003 no troche zmienilem daje w ogrinalej rozdzialce tym razem wyszlo 6:50 czasu:)
Anonymous Napisano 29 Grudzień 2003 Napisano 29 Grudzień 2003 Ja bym radził z kaustyką sie pobawić(ewentualnie jak jest włączona to zwiększyć ilość odbić i fotonów) i absorption... pozdro KAIN
Archangel Napisano 29 Grudzień 2003 Napisano 29 Grudzień 2003 caly czsa jeszce czegos tej pracy braqje...poeksperymentu z roznymi ustawieniami kamery i oswietlenia moze wyjdzie z tego cos jeszcze lepszego....
wiggles Napisano 30 Grudzień 2003 Napisano 30 Grudzień 2003 wiekszego sie nie dalo :P a tak serio to przez ta teksture malo widac ;/...
gelart Napisano 30 Grudzień 2003 Autor Napisano 30 Grudzień 2003 kain masz racje efekty swietlne moglyby byc leprze popracuje jak znajde czas
KAIN Napisano 30 Grudzień 2003 Napisano 30 Grudzień 2003 Tylko nie przesać bo render sie niemiłosiernie wydłuży... a tak na marginesie co ty poustwiałeś że ten render trwa tak długo??;) sorki za anonima ale zapomniałem że nie jestem zalogowany... pozdro KAIN
nuriel Napisano 31 Grudzień 2003 Napisano 31 Grudzień 2003 może sprubuj dać bardziej subtelny kolor tych włosów? bo tważ prze to jest strasznie nie czytelna, ten kolor robi straszne zamieszanie w okolicy ust, nosa...
nuriel Napisano 31 Grudzień 2003 Napisano 31 Grudzień 2003 może sprubuj dać bardziej subtelny kolor tych włosów? bo tważ prze to jest strasznie nie czytelna, ten kolor robi straszne zamieszanie w okolicy ust, nosa...
MareG Napisano 31 Grudzień 2003 Napisano 31 Grudzień 2003 oj kompozycja dalej fatalna - proponuje zebys po prostu zrobil TYPOWY portret tej oryginalnej glowki. Np. ogniskowa ~ 75mm i plyciutka glebia ostrosci - wtedy calosc nabierze przekonujacego realizmu... to taka moja sugestia. poza tym ladna damska glowka jesli mowic o modelu. pozdrawiam Marek
Anonymous Napisano 31 Grudzień 2003 Napisano 31 Grudzień 2003 model glowy wziolem z pozera wiec niemoge sie nim szczycic niestety :( ok popracuje jak tylko wroce z sylwestra:)
nuriel Napisano 1 Styczeń 2004 Napisano 1 Styczeń 2004 jeśli używasz posera, to następnym razem wspomnij o tym wcześniej ok? tak będzie chyba fair.
Rekomendowane odpowiedzi