Skocz do zawartości

Scena 3D: domek


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Witam :)

 

 

Czas najwyższy zacząć budować porfolio i szukać pracy he he.To jest pracka którą chciałbym zamieścić jako pierwszą.Bardzo proszę o opinie.Model robiony na podstawie zdjęcia ,które znalazłem w sieci.

 

Soft:Cinema 4D + Vray

Czas: ok.50min

 

 

Pzdr.

 

 

45316052ap1.jpg

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

co mi sie nie podoba:

- kiepska trawa ( a w zasadzie brak - sama tekstura to za malo )

 

- slaba textura betonu (ten bump nie wyszedl specjalnie ladnie imo, brakuje jakiegos zycia w tym betonie [LOL], chodzi mi o to ze u Ciebie to wyglada sterylnie, a tak nie ma i zbyt ostre krawedzie )

 

- słaba zielen na 2 planie (bardzo ostry ten zielony ogolnie u Ciebie na obrazku, rzuca sie w oczy zwlaszcza na bluszczu)

 

- zbyt wyrazne odbicia w szkle *(chyba ze to weneckie lustro mialo byc)

 

- slabo wyglada texturowanie tego ciemnego kawalka (tej najwyzszej czesci, brakuje "zycia" w tej teksturze, jakis bump / displace itp)

 

- cos sie za duzo odbija w barierkach (chrom to nie lustro)

 

co mi sie podoba:

- model drzewa

- bluszcz (choc ma za duze liscie, pokombinuj jeszcze z ustawieniami ivyGeneratora, tam mozna naprawde cuda zdzialac)

 

Architektury nie komentuje, nie czuje się kompetentny

 

Ogolnie imo idzie w dobrym kierunku, ale wymaga jeszcze pracy (zwłaszcza jak na 1 obrazek w portfolio, 1 obrazek powinien zastrzelisc ogladającego tak zeby byl pod bardzo duzym wrazeniem, a pozostale maja za zadanie go dobic i ustalic cene)

 

Pozdrawiam i zycze powodzenia

 

p.s - przepraszam ze tak ostro wyszlo, ale wole szczeze od razu.

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Bluszcz-tutaj boli :( z teksturą dam jakoś rade,ale vray nie może poradzić sobie z alphą(light cache ledwo rusza) ,dlatego zamiast liści są prostokąty :/

Trawa też trudna sprawa,vray ma problemy z mapowaniem displacementu dlatego wrzuciłem tylko teksture...hmm może hair ?(jeszcze pokombinuję)...Nad resztą wytyczonych rzeczy również popracuję...thx :)

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Ok zabrałem się za poprawki i proszę oddaje efekt moich wypocin.

Wszelkie uwagi mile widziane :)

 

O już widze,że źle zmapowałem teksturę elewacji :/ Ten szum właśnie od tego :/

 

Czas: ok.1h

 

Pzdr.

 

 

 

71061025wz5.jpg

Napisano

znacznie lepiej niz na poprzednim obrazku teraz to fajno wyglada. dobrze ze przygasiles zielen na drugim planie nie wyglada to tak sztucznie, ladny material tarasu ale nie wiem czy przypadkiem nie zmniejszyc tych plytek, chyba ze chciales takie

Napisano

I co, dąło sie trawe zrobić? :D rewelacja, faktycznie lepiej. teksturka na murze sie powtarza nie lubie tego. Materiały poprawione... No koledzy wyżej wszystko już powiedzieli... i zdecydowanie zgadzam się z pomyslem zmniejszenia płytek.

 

Móglbym zobaczyć ustawienia renderingu?

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Dzięki bardzo za komentarze :) Płyty już poprawiam i robię wodę bo nie wyróżnia się...a i powtarzająca się tekstura...O które ustawiania dokładnie chodzi? jest ich trochę i nie chce pisać zbędnych rzeczy :)

 

Pzdr.

Napisano

Mi chodzilo o te teksturke "brudu" na calej, bialej części architektury, ściany i wogóle... Powodzenia w projekcie

 

P.S. dalej prosze o ustawienia renderingu bo mam z nim problemy a nikt mi nie pomaga :(

Napisano

Witam, miło spotkac kolege z starego forum. Mi tam się podoba tylko ujęcie jakieś nie ciekawe. Lepiej pokaż swoje łazienki bo są naprawde dobre.

pozdro

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Trawę pojechałem w hair...najwięcej czasu na niej zeszło,ale jak widzę warto było :) No Busiu jak skończę to pracka zawita w galerii :)

 

Pzdr.

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Poprawki wprowadzone :)

 

Czy zmieniać coś jeszcze?

 

Pzdr.

 

10jv6.jpg

Napisano

jak dla mnie kafle na tarasie nadal za duże, popracuj jeszcze nad teksturą tej ciemniejszej części budynku - zdecydowanie najslabszy punkt. i w ramach postprodukcji wymienilbym niebo na jakieś bardziej klimatyczne :)

Napisano

Mi tu nie pasuje jedna rzecz. Wygląda mi to na zachód słońca. Powinieneś zmienić niebo na takie podczas ładnego zachodu słońca. Do do kafelek to się nie zgodzę z innymi. Są dobre. Może gospodarz takie chciał? :)

 

A zadam Ci pytanie. Bardzo ładne drzewka są. Czy jest to plane z mapą alpha odwrócony w stronę kamery, czy particle system czy może inna sztuka? XD Modeluje ostatnio organikę ( rośliny ) tzn. ćwiczę, i szukam metod na ładne drzewka. Po prostu jestem ciekawy ;]

Gość Cornelius Scipio
Napisano

W scenie alphe zastosowałem tylko przy bluszczu.Drzewka są w pełni 3D :)

 

Dziękuję za uwagi i rady :) Praca jest już w galerii.

 

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności