Gość Cornelius Scipio Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 Witam :) Czas najwyższy zacząć budować porfolio i szukać pracy he he.To jest pracka którą chciałbym zamieścić jako pierwszą.Bardzo proszę o opinie.Model robiony na podstawie zdjęcia ,które znalazłem w sieci. Soft:Cinema 4D + Vray Czas: ok.50min Pzdr.
Loki Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 co mi sie nie podoba: - kiepska trawa ( a w zasadzie brak - sama tekstura to za malo ) - slaba textura betonu (ten bump nie wyszedl specjalnie ladnie imo, brakuje jakiegos zycia w tym betonie [LOL], chodzi mi o to ze u Ciebie to wyglada sterylnie, a tak nie ma i zbyt ostre krawedzie ) - słaba zielen na 2 planie (bardzo ostry ten zielony ogolnie u Ciebie na obrazku, rzuca sie w oczy zwlaszcza na bluszczu) - zbyt wyrazne odbicia w szkle *(chyba ze to weneckie lustro mialo byc) - slabo wyglada texturowanie tego ciemnego kawalka (tej najwyzszej czesci, brakuje "zycia" w tej teksturze, jakis bump / displace itp) - cos sie za duzo odbija w barierkach (chrom to nie lustro) co mi sie podoba: - model drzewa - bluszcz (choc ma za duze liscie, pokombinuj jeszcze z ustawieniami ivyGeneratora, tam mozna naprawde cuda zdzialac) Architektury nie komentuje, nie czuje się kompetentny Ogolnie imo idzie w dobrym kierunku, ale wymaga jeszcze pracy (zwłaszcza jak na 1 obrazek w portfolio, 1 obrazek powinien zastrzelisc ogladającego tak zeby byl pod bardzo duzym wrazeniem, a pozostale maja za zadanie go dobic i ustalic cene) Pozdrawiam i zycze powodzenia p.s - przepraszam ze tak ostro wyszlo, ale wole szczeze od razu.
Gość Cornelius Scipio Napisano 10 Listopad 2007 Napisano 10 Listopad 2007 Bluszcz-tutaj boli :( z teksturą dam jakoś rade,ale vray nie może poradzić sobie z alphą(light cache ledwo rusza) ,dlatego zamiast liści są prostokąty :/ Trawa też trudna sprawa,vray ma problemy z mapowaniem displacementu dlatego wrzuciłem tylko teksture...hmm może hair ?(jeszcze pokombinuję)...Nad resztą wytyczonych rzeczy również popracuję...thx :)
Gość Cornelius Scipio Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 Ok zabrałem się za poprawki i proszę oddaje efekt moich wypocin. Wszelkie uwagi mile widziane :) O już widze,że źle zmapowałem teksturę elewacji :/ Ten szum właśnie od tego :/ Czas: ok.1h Pzdr.
grzegerz Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 znacznie lepiej niz na poprzednim obrazku teraz to fajno wyglada. dobrze ze przygasiles zielen na drugim planie nie wyglada to tak sztucznie, ladny material tarasu ale nie wiem czy przypadkiem nie zmniejszyc tych plytek, chyba ze chciales takie
Godzil Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 I co, dąło sie trawe zrobić? :D rewelacja, faktycznie lepiej. teksturka na murze sie powtarza nie lubie tego. Materiały poprawione... No koledzy wyżej wszystko już powiedzieli... i zdecydowanie zgadzam się z pomyslem zmniejszenia płytek. Móglbym zobaczyć ustawienia renderingu?
Gość Cornelius Scipio Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 Dzięki bardzo za komentarze :) Płyty już poprawiam i robię wodę bo nie wyróżnia się...a i powtarzająca się tekstura...O które ustawiania dokładnie chodzi? jest ich trochę i nie chce pisać zbędnych rzeczy :) Pzdr.
Godzil Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 Mi chodzilo o te teksturke "brudu" na calej, bialej części architektury, ściany i wogóle... Powodzenia w projekcie P.S. dalej prosze o ustawienia renderingu bo mam z nim problemy a nikt mi nie pomaga :(
Gość Cornelius Scipio Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 Ok na rapidzie masz zrzuty ekranu na szybko...a i w post effect sharpen filter ma 8%. http://rapidshare.com/files/69060289/ustawienia.rar.html Pzdr. P.S.Edytowałem post bo wrzuciłem wcześniej ustawienia testowe,te co są teraz to już do wyjściowego renderingu.
Godzil Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 Dzieki abrdzo już sie zapoznaje z materialem ;)
Busiu Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 Witam, miło spotkac kolege z starego forum. Mi tam się podoba tylko ujęcie jakieś nie ciekawe. Lepiej pokaż swoje łazienki bo są naprawde dobre. pozdro
bartasm Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 i w koncu jak zrobiłeś tą trawe? bo wygląda naprawde godnie :)
Gość Cornelius Scipio Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 Trawę pojechałem w hair...najwięcej czasu na niej zeszło,ale jak widzę warto było :) No Busiu jak skończę to pracka zawita w galerii :) Pzdr.
Gość Cornelius Scipio Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 Poprawki wprowadzone :) Czy zmieniać coś jeszcze? Pzdr.
bartasm Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 jak dla mnie kafle na tarasie nadal za duże, popracuj jeszcze nad teksturą tej ciemniejszej części budynku - zdecydowanie najslabszy punkt. i w ramach postprodukcji wymienilbym niebo na jakieś bardziej klimatyczne :)
_Arti_ Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 Mi tu nie pasuje jedna rzecz. Wygląda mi to na zachód słońca. Powinieneś zmienić niebo na takie podczas ładnego zachodu słońca. Do do kafelek to się nie zgodzę z innymi. Są dobre. Może gospodarz takie chciał? :) A zadam Ci pytanie. Bardzo ładne drzewka są. Czy jest to plane z mapą alpha odwrócony w stronę kamery, czy particle system czy może inna sztuka? XD Modeluje ostatnio organikę ( rośliny ) tzn. ćwiczę, i szukam metod na ładne drzewka. Po prostu jestem ciekawy ;]
Gość Cornelius Scipio Napisano 13 Listopad 2007 Napisano 13 Listopad 2007 W scenie alphe zastosowałem tylko przy bluszczu.Drzewka są w pełni 3D :) Dziękuję za uwagi i rady :) Praca jest już w galerii. Pzdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się