-
Content Count
590 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
6
grzegerz last won the day on January 16 2010
grzegerz had the most liked content!
Community Reputation
133 ExcellentAbout grzegerz
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
Łódź
-
Bardzo podoba mi sie sam projekt:). jest pare mankamentów ale to nie wazne jest jednak jedna rzecz czyli te gniazda 230v. nie moga sie znajdowac na powierzchni narazonwj na zalanie płynami. a tak projekt mi sie bardzo podoba fajnie bylo cos takiego posiadac. oczywiescie gdyby dzialalo. rendery bardzo ładne ciekawe i z pazurem. pozdrawiam
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
grzegerz replied to NV's topic in Work in progress (WIP)
Na razie tyle:) -
Witam Mam zagwozdkę. Mam w planach zaopatrzenie się w "małą" render farme tyle że chciałbym by była estetyczna i funkcjonalna. Mianowicie chcę złożyć szafke z render nodami, około 5 na początek. coś w stylu tego przedstawionego na obrazku: Konfiguracja to najpewniej i7, i 24-64 GB ramu im wiecej tym lepiej, tyle że nie wiem jaka obudowa by była najlepsza i jakie płyty głowne, pytałem się juz w paru miejscach i zadnek konkretnej odpowiedzi nie dostałem. Czy ktoś z forumowiczów jest w stanie mi powiedziec jaka obudowa i jaka do niej płyta głowna była by najlepsza by można wszystko było upakować i by było wydajne? Pozdrawiam
-
gamma 2.2?
-
Bonifatz Rozumiem że Vray. Mam pytanie, jak oswietlałeś sceny?
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
grzegerz replied to polka dot's topic in Work in progress (WIP)
Swrsc: trawa to jakiś generator? czy może proxy rozrzucone? -
fajnie widziec wszystkie historie połączone w jedno :).
-
kozacko wyszło:) dla mnie zwłaszcza shader aluminium, byłbym wdzięczny gdybyś się nim podzielił, jakiś screen czy coś:) pozdro.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
grzegerz replied to polka dot's topic in Work in progress (WIP)
pionix trochę za czarne te fotele na pierwszym planie, strasznie hamują i odwracają uwagę. -
simonhc na jakich komputerach renderowane? :)
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
grzegerz replied to polka dot's topic in Work in progress (WIP)
Ładnie. Co to za niedorenderowany backet:D na drugim obrazku u góry na środku hehe Neon kiepsko wyszedl, jest zbyt wyblakły. Niepotrzebna też winieta na rogach Ale ogolnie bardzo pozytywnie:) -
Proponuję wymodelować te zdobienia przy takim zbliżeniu widać błędy texturki i jej małą rozdzielczość. Na obrazek dziewczynki dał bym jakiegoś bumpa imitujacego pendzel i specularke jakąś by fajnie odbijał. spójrz na to LINK A tak moim zdaniem powinien wyglądać materiał złota tego zegarka, czyli fallof jakis w diffuse, specularki jakies, bump na zadrapania. LINK Pozdrawiam
-
ZA duuuża aborcja, lepiej centruj w kadrze budynek teraz za duzo widac tych ludkow w tle, trawa chyba za żółta:P. pzdr
-
Całość świetna technicznie. Fajne są te różne myki błysku, gdzieniegdzie na doniczkach widac jak by jakies SSS był wtedy to nieźle urealnia. kiepsko cos wuszły gdzieniegdzie kwiaty strasznie płasko i infantylnie, za to drzewa te brzozy mega na wypasie, zrobiłeś na korze dispa jakiegos? a i na ujęciach dziennych z niebieskim niebem brzydko wrzuciłeś w szopie je mają kijowy kolor i chmury na nich płasko wyglądają. Trawa proxy? czy jakiś autograss? a no i dlaczego drzewa zasłaniaja budynek? klient na to pozwala? pozdro :)
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010
grzegerz replied to chveti's topic in Work in progress (WIP)
Takie zabewne cos. Bardziej jako test wklejki:D bo wizke zrobilem zwyczajną.