Levus Napisano 10 Listopad 2007 Napisano 10 Listopad 2007 Yo! Mam problem z hairem w maxie 2008, mianowicie: mam zanimowana glowe z kępkami wlosow po bokach (jak np u lisa jest:), wlosy sa recomb from splines.. W momencie gry w animacji kręci łebkiem, w prawo i lewo, wlosy odłączają się całą kępą od głowy, tzn cześciowo podąrzają za głową ale ich rooty się odłączają od ciała i dołączają w następnej klatce, podążają z opóźnieniem.. Config dynamiki: mode:live dynamics parameters: gravity:100 stiffness: 0,4 root hold: 1,0 dampen: 0 render:scanline, bez motion blura, perspektive bez dodatkowych sił działających na włosy będę bardzo wdzięczny za pomoc obrazek poglądowy EDIT: był włączony motion blur w configuracji effects->hair&fur włosy już się nie ociągają, trochę bez sensu. Nie jestem pewien czy problem tkwił właśnie w tym. Nie rozwiązuje to jednak całego zagadnienia gdyż, gdy nadam motion blur na image, model głowy, owszem, rozmywa się, włosy natomiast nie, i wygląda to tragicznie gdyż się odcinają od reszty...
kamil.ochel Napisano 10 Listopad 2007 Napisano 10 Listopad 2007 tu pojawia się tez moje pytanie, jak renderowac wlosy w jednym passie z resztą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się