Napisano 10 Listopad 200717 l Yo! Mam problem z hairem w maxie 2008, mianowicie: mam zanimowana glowe z kępkami wlosow po bokach (jak np u lisa jest:), wlosy sa recomb from splines.. W momencie gry w animacji kręci łebkiem, w prawo i lewo, wlosy odłączają się całą kępą od głowy, tzn cześciowo podąrzają za głową ale ich rooty się odłączają od ciała i dołączają w następnej klatce, podążają z opóźnieniem.. Config dynamiki: mode:live dynamics parameters: gravity:100 stiffness: 0,4 root hold: 1,0 dampen: 0 render:scanline, bez motion blura, perspektive bez dodatkowych sił działających na włosy będę bardzo wdzięczny za pomoc obrazek poglądowy EDIT: był włączony motion blur w configuracji effects->hair&fur włosy już się nie ociągają, trochę bez sensu. Nie jestem pewien czy problem tkwił właśnie w tym. Nie rozwiązuje to jednak całego zagadnienia gdyż, gdy nadam motion blur na image, model głowy, owszem, rozmywa się, włosy natomiast nie, i wygląda to tragicznie gdyż się odcinają od reszty...
Napisano 10 Listopad 200717 l tu pojawia się tez moje pytanie, jak renderowac wlosy w jednym passie z resztą
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto