Napisano 27 Grudzień 200321 l Jak szybko i dokładnie zamapowac texture na obiekcie nie bawiac sie w UV Unwrap, bo zajmuje to strasznie duzo czasu? Słyszałem że jest taki programik Deep UV czy Deep Exploration czy są dobre?
Napisano 27 Grudzień 200321 l Dobre..znam wiele osób ktorzy go uzywaja...ja tez go uzywalem...ale szczerze mowiac..pobawilem sie nim i wrocilem do starego mapowania :) pozdr
Napisano 27 Grudzień 200321 l Chyba unwarp wypada najporządniej, przynajmniej tyle co go znam. Jest nudny i czasochłonny ale to potężne narzędzie.
Napisano 28 Grudzień 200321 l No muszę przyznać że kiedyś narzekałem na unwrapa... Ale muszę również przyznać że brało się to po prostu z niewiedzy o jego możliwościach. Obecnie wymapowanie postaci hi-poly (ostatnio w ramach komercji sprawdziłem sobie czas) zajmuje mi 30-45 min więc nie czuję potrzeby aby szukać alternatyw. Hmmmm, pointa.... Może warto najpierw poznać unwrapa? ;)
Napisano 5 Styczeń 200421 l W książce \"3Ds Max 3 Doskonałość i Precyzje\" jest napisane, że istnieją dwa pluginy (które kosztują po 500$ i 300$) do dokładnego rozkładania textury. Czy wiecie jakie to pluginy i czy są skuteczne?
Napisano 6 Styczeń 200421 l Chyba jednak autorzy nie są \"doskonali i precyzyjni\" jeśli tego nie napisali ;]
Napisano 6 Styczeń 200421 l Pomijajac fakt, ze w ksiazce z tego okresu mogli napisac, ze jest mega-plugin do umieszczania Quada pod prawym klawiszem (635$), Schematic View (800$) i jakies PolyTools (2000$).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto