Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak szybko i dokładnie zamapowac texture na obiekcie nie bawiac sie w UV Unwrap, bo zajmuje to strasznie duzo czasu? Słyszałem że jest taki programik Deep UV czy Deep Exploration czy są dobre?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dobre..znam wiele osób ktorzy go uzywaja...ja tez go uzywalem...ale szczerze mowiac..pobawilem sie nim i wrocilem do starego mapowania :)

 

pozdr

Napisano

No muszę przyznać że kiedyś narzekałem na unwrapa... Ale muszę również przyznać że brało się to po prostu z niewiedzy o jego możliwościach. Obecnie wymapowanie postaci hi-poly (ostatnio w ramach komercji sprawdziłem sobie czas) zajmuje mi 30-45 min więc nie czuję potrzeby aby szukać alternatyw. Hmmmm, pointa.... Może warto najpierw poznać unwrapa? ;)

Napisano

W książce \"3Ds Max 3 Doskonałość i Precyzje\" jest napisane, że istnieją dwa pluginy (które kosztują po 500$ i 300$)

do dokładnego rozkładania textury. Czy wiecie jakie to pluginy i czy są skuteczne?

Napisano

Pomijajac fakt, ze w ksiazce z tego okresu mogli napisac, ze jest mega-plugin do umieszczania Quada pod prawym klawiszem (635$), Schematic View (800$) i jakies PolyTools (2000$).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności