Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak szybko i dokładnie zamapowac texture na obiekcie nie bawiac sie w UV Unwrap, bo zajmuje to strasznie duzo czasu? Słyszałem że jest taki programik Deep UV czy Deep Exploration czy są dobre?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dobre..znam wiele osób ktorzy go uzywaja...ja tez go uzywalem...ale szczerze mowiac..pobawilem sie nim i wrocilem do starego mapowania :)

 

pozdr

Napisano

Chyba unwarp wypada najporządniej, przynajmniej tyle co go znam. Jest nudny i czasochłonny ale to potężne narzędzie.

Napisano

No muszę przyznać że kiedyś narzekałem na unwrapa... Ale muszę również przyznać że brało się to po prostu z niewiedzy o jego możliwościach. Obecnie wymapowanie postaci hi-poly (ostatnio w ramach komercji sprawdziłem sobie czas) zajmuje mi 30-45 min więc nie czuję potrzeby aby szukać alternatyw. Hmmmm, pointa.... Może warto najpierw poznać unwrapa? ;)

Napisano

W książce \"3Ds Max 3 Doskonałość i Precyzje\" jest napisane, że istnieją dwa pluginy (które kosztują po 500$ i 300$)

do dokładnego rozkładania textury. Czy wiecie jakie to pluginy i czy są skuteczne?

Napisano

Chyba jednak autorzy nie są \"doskonali i precyzyjni\" jeśli tego nie napisali ;]

Napisano

Pomijajac fakt, ze w ksiazce z tego okresu mogli napisac, ze jest mega-plugin do umieszczania Quada pod prawym klawiszem (635$), Schematic View (800$) i jakies PolyTools (2000$).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności