Posted November 14, 200717 yr Witam! Zabrałem sie za pierwsza w zyciu wizualizacje:) Tak naprawde to nie mam konkretnego pomysłu tlko ogólny zarys....powoli się konkretyzujący. Podsyłam narazie pare próbnych renderów...oczywiście scena jest jeszcze w powijakach....ale jestem ciekaw waszych opini i rad. Pozdrawiam! P.S. Na jaki server moża wrzucić jpgi z wiekszą rozdzielczością?
November 14, 200717 yr no no, zapowiada sie obiecująco mapowanie fotela do poprawy, w oknach brak poprzecznych belek a z drutem zbrojeniowym w balustradzie to mnie rozbroiłes :D:D elegancko pozdrawiam Artur
November 14, 200717 yr Author Mapowanie fotela juz poprawione:) Podobie jak posadzka...choć mam 2 warianty. Jesli chodzi o zbrijenie:D też mnie rozbawiłes nazywając to tak...ale to jakis bug który mi wyszedł bo robiłem to ze splina...już poprawione. Myślałem że raczej rozbawie was lewitującym czajnikiem;] Okna dobiero zaryz żeby nie było łyso:) Za 2h wrzuce jakiś render. Pozdrawiam ponownie:)
November 14, 200717 yr czajnik spoko niech se fruwa :D doda scenie polotu i fizecji w tym smutnym jak... miescie :D a drut zostaw ten zbrojeniowy / elegancki ;) pozdrawiam
November 14, 200717 yr Author Nie wiem co jest eleganckiego w tym drucie:) Tu troszeczke zprecyzowałem pomieszczenie i zajałem sie barierką. Na piętrze chyba zrezygnuje z parkietu:/ Boje sie też kontaktu parkietu z drewnianym stolikiem:/ tak łyso nie? Mam problem ze swiatłem...nie wiem jak rozjaśnic to poieszczenie. Troche pracy przedemną:) (ale troszeczke już zamną) P.S. Plz....podajcie jakis serwer na foty
November 15, 200717 yr a z drutem zbrojeniowym w balustradzie to mnie rozbroiłes :D:D elegancko pozdrawiam Artur Panie kochany to pęt zbrojeniowy żebrowany jednoskośnie :P ... pardzo ładna poręcz a materiał w deche normalnie.. a na jednej wizce to mi sie troche jakby podłoga wydawała płynna :)))) ale moze dlatego ze sam dziś troche sie upłynniłem :)) powracam do materiału balustrady V ray ??? sprzedasz recepte na taki materiał ??:)
November 15, 200717 yr Author Mnie też ta wersja poreczy bardziej leży:] Żuciłem więcej światła na scene przez omni bez cieni za oknem. Parkiet jest w strone okna bo tak się w rzeczywistości układa parkiety i panele. Zastanawiam sie czy by nie zrobić korytarza na piętrze ze szklana podłogą. Widziałem pare realizacji takich podłóg...ale nie wiem czy nie za dużo tego szkła nawale do tej sceny? Jeśli chodzi o materiały....nie czuje się jakimś autorytetem w dziedzinie, a ten jest bardzo prosty...opisze: oczywiscie VRayMtl-->(w Reflection) Reflact RGB:133/133/133--->Refl. Glossiness 0,95--->(w BRDF) Anisotropy 0,8--->na Bump (30%) dajesz standardowego Tiles--->w nim wchodzisz na Advance Controls--> Texture biała Horiz Count:0 Vert Count: 100---> Fade Variance:0 Horizontal i Vert Grab na 0,15---> Random Seed ok. 64000 ] To wszystko:D
November 15, 200717 yr Panie kochany dobrze wiedziec :D a drugi Panie kochany wlacz w tym omni invers squar bo psuje wizke ;) a tak po za tym i tamtym to cos nie tak jest z tą skora na fotelach, co to za łaty i pasy ? przekombinowane chyba bump i reflact. Podłoga tez dziwnie swieci, bawiłes sie anisotropią, przyznaj sie ;p pozdrawiam
November 15, 200717 yr Author To co tak wieśniacko wygląda na sofce to jakiś niefartowny cień:/ powiedzmy że pracuje nad tym:) Jeśli chodzi o prakiet...anisotropi nie ruszałem...bump mi sie troche poprzekrecał...tez popracuje nad tym.
November 16, 200717 yr Author Poprawiłem parkiet i usunąłem to omni. Chyba jest lepiej ale ten directlith jeszcze wzmocnie. Częściowo uporałem się z bugiem na kanapie. Musze domodelować jeszcze mnustwo pierdułek....nie mam jeszcze jednolitego pomysłu. Jak macie jakieś sugestje...walcie śmiało:) No o plz...pomocy z oświetleniem...jak mam do ożywić?
Create an account or sign in to comment