Napisano 16 Listopad 200717 l Mam problem z stworzeniem żagli do jachtu, próbowałem poprzez stworzenie grotu tak jak sie tworzy flagę, ale jakoś nie udało mi sie uzyskać pełnego efektu napełnionych wiatrem żagli, czy wystarczy w jakiś sposób zmienić ustawienie wiatru czy może jakoś zmienić liczbę verteksów służące do trzymania grota...., sam już nie wiem gdzie robie błąd, szukałem turiala w którym jest zaprezentowany efekt położenia materiału na piłkę, ale nie mogę go znaleźć może jakiś link do niego :) może ktoś go zna odpowiedzi na moje problemy z 3ds maxem :)
Napisano 16 Listopad 200717 l ja bym osobiście taki napełniony wiatrem żagiel zrobił nurbsami, albo zwykłym polymodelingiem. nie brałbym się tutaj za reaktora akurat kiedyś był taki tutorial do robienia łódki i między innymi była mowa o żaglu - tam akurat żagiel robili z patch'a a z tą piłką toś zadał pytanie jak baba :]
Napisano 17 Listopad 200717 l A co jest trudnego z położeniem materiału na kulkę wystarczy stworzyć reactor cloth collection i rigid body collection. Do plane'a który robi za materiał dodać mod. reacor cloth i później dodać go do cloth collection kulę dodać do rigid body collection. Plane'owi w ustawieniach reactor ustaw jakąś masę a kuli zaznacz unyelding i daj create animation.