Jump to content

Featured Replies

Posted

Mam problem z stworzeniem żagli do jachtu, próbowałem poprzez stworzenie grotu tak jak sie tworzy flagę, ale jakoś nie udało mi sie uzyskać pełnego efektu napełnionych wiatrem żagli, czy wystarczy w jakiś sposób zmienić ustawienie wiatru czy może jakoś zmienić liczbę verteksów służące do trzymania grota...., sam już nie wiem gdzie robie błąd, szukałem turiala w którym jest zaprezentowany efekt położenia materiału na piłkę, ale nie mogę go znaleźć może jakiś link do niego :) może ktoś go zna odpowiedzi na moje problemy z 3ds maxem :)

  • Replies 2
  • Views 725
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja bym osobiście taki napełniony wiatrem żagiel zrobił nurbsami, albo zwykłym polymodelingiem. nie brałbym się tutaj za reaktora akurat

kiedyś był taki tutorial do robienia łódki i między innymi była mowa o żaglu - tam akurat żagiel robili z patch'a

 

a z tą piłką toś zadał pytanie jak baba :]

A co jest trudnego z położeniem materiału na kulkę wystarczy stworzyć reactor cloth collection i rigid body collection. Do plane'a który robi za materiał dodać mod. reacor cloth i później dodać go do cloth collection kulę dodać do rigid body collection. Plane'owi w ustawieniach reactor ustaw jakąś masę a kuli zaznacz unyelding i daj create animation.

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy