viz.k Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Nie miałem jeszcze czasu nawet probować rozgryzc problemu ale prawdopodobnie bede musial cos takiego robic. Jakie wskazówki porady mielibyście co do mapowania długiej poskręcanej liny? Np robionej na bazie spline'a. Jakiego mapowania się używa w takim przypadku żeby można było jakiś wzorek poprowadzić poprawnie po calej długości linii? Nie przychodzi mi na myśl żadne z istniejących mapowań w maksie, unwrap tez jakoś mi sie nie wydaje żeby spełniał takie zadania. dzieki, pozdro
Lis Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Jeśli lina jest ze splaynu to możesz jej w samym maxie zadać mapowanie. puźniej odpowiednio przeskalować uvw mapę. inaczej to chyab tylko peltem. ale to dużo pracy. edit: źle napisałem. mapowanie zadasz we opcjach renderowania splaynu. Generate maping coords
SoAd Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Jeżeli jest ze splinu tak jak mówisz, to wogóle nie trzeba mapować, robisz tylko teksturę która się tiluje(powtarzalną) i ustawiasz jej tilling jak potrzeba. pozdro
3grosze Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 i zmapuj linę kiedy jest prosta dopiero później ją wygnij
viz.k Napisano 24 Listopad 2007 Autor Napisano 24 Listopad 2007 no fakt, nie trzeba mapowac, jest automatik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się