Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie miałem jeszcze czasu nawet probować rozgryzc problemu ale prawdopodobnie bede musial cos takiego robic. Jakie wskazówki porady mielibyście co do mapowania długiej poskręcanej liny? Np robionej na bazie spline'a. Jakiego mapowania się używa w takim przypadku żeby można było jakiś wzorek poprowadzić poprawnie po calej długości linii? Nie przychodzi mi na myśl żadne z istniejących mapowań w maksie, unwrap tez jakoś mi sie nie wydaje żeby spełniał takie zadania.

 

dzieki, pozdro

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli lina jest ze splaynu to możesz jej w samym maxie zadać mapowanie. puźniej odpowiednio przeskalować uvw mapę. inaczej to chyab tylko peltem. ale to dużo pracy.

 

edit: źle napisałem. mapowanie zadasz we opcjach renderowania splaynu. Generate maping coords

Napisano

Jeżeli jest ze splinu tak jak mówisz, to wogóle nie trzeba mapować, robisz tylko teksturę która się tiluje(powtarzalną) i ustawiasz jej tilling jak potrzeba. pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności