Napisano 18 Listopad 200717 l Nie miałem jeszcze czasu nawet probować rozgryzc problemu ale prawdopodobnie bede musial cos takiego robic. Jakie wskazówki porady mielibyście co do mapowania długiej poskręcanej liny? Np robionej na bazie spline'a. Jakiego mapowania się używa w takim przypadku żeby można było jakiś wzorek poprowadzić poprawnie po calej długości linii? Nie przychodzi mi na myśl żadne z istniejących mapowań w maksie, unwrap tez jakoś mi sie nie wydaje żeby spełniał takie zadania. dzieki, pozdro
Napisano 18 Listopad 200717 l Jeśli lina jest ze splaynu to możesz jej w samym maxie zadać mapowanie. puźniej odpowiednio przeskalować uvw mapę. inaczej to chyab tylko peltem. ale to dużo pracy. edit: źle napisałem. mapowanie zadasz we opcjach renderowania splaynu. Generate maping coords
Napisano 18 Listopad 200717 l Jeżeli jest ze splinu tak jak mówisz, to wogóle nie trzeba mapować, robisz tylko teksturę która się tiluje(powtarzalną) i ustawiasz jej tilling jak potrzeba. pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto