dino1984 Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 Problem jest taki że tekstura trawy odbija obiekty, co z tym zrobić?? Wszystkie parametry typu Shiny, etc. ustawiłem na 0 :/ Jako surface ustawiłem DGS Material
SoAd Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 A przepraszam po co ci DGS do trawy, on jest właśnie do materiałów, które mają odbijać. Ustaw tam zwykły standard materiał
maciekG Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 dgs jest do wszystkiego :)...musisz wartosci glossy oraz specular ustawic na zupelnie czarny kolor pzdr.
Temporal Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 no ale jesli dawac specularaa i glossy na czarny to mozna sobie wogole odpuscic ten shader.
Tomala Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 Ustaw jako surface material to shader i wskaż dowolny materiał w edytorze materiałów zamiast dgs'a.
Rekomendowane odpowiedzi