mateusz1985 Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 Witam - jestem początkującym wiec prosze o wsparcie siedze dopiero tydzien nad maxem - zaczalaem od swojego pokoju narazie nie ma tam duzo szczegulow ale zatrzymalem sie aby poznac lepiej oswietlenie i teksturowanie niestety nie wychodzi mi to za dobrze prosilbym o wsparcie co to oswietlenia jak i testurowania np poprawienia podlogi itd
mateusz1985 Napisano 23 Listopad 2007 Autor Napisano 23 Listopad 2007 cos tam sie dowiedzialem o GI - ale ciezko mi jest znalesc materialy oprocz F1 moze macie jakies namiary na oswietlenie powiazane z GI
piotrek Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 le ciezko mi jest znalesc materialy oprocz F1 Pod F1 znajdziesz najlepsze. http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=GI+lighting&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
Temporal Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 cos tam sie dowiedzialem o GI No to pokaz render potwierdzajacy to zdanie
Aga1987 Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 Proponuję dodać odbicie pokoju w szybie. Zdecydowanie zmieni klimat nocnych ujęć. Warto też dobudować zródło światła - lampkę, no i kompa z podłączeniem do netu! Powodzenia! P.S. Monitor też mógłby świecić...
mateusz1985 Napisano 26 Listopad 2007 Autor Napisano 26 Listopad 2007 witam - nareszcie udalo mi sie cos zrobic z GI prosze o instrukcje co dalej moze jakos inaczej parametry poustawiac itp i co dalej robic zeby tekstury byly ladniejsze - chodzi mi oto zebyscie mnie nakierowywli w ktora strone isc - co czytac. Pozdrawiam i dzieki z gory
!Ewert Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 heh...zainstaluj vray...a tak to zapisz sie na kurs czytania ze zrozumieniem, bo czytasz o tym GI i nic nie pokazujesz na renderach;)
Temporal Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 a czemu vray? wkurza mnie to ze wszyscy zachowuja sie tak jakby tylko ten render istnial :/ zainstaluje vray'a jak dzieisatki ludzi na tym forum i co? znowu pokaze render bez GI bo kliknie magiczne render i na tym sie skonczy wiec lepiej niech najpierw dowie sie co to jest to GI a pozniej znajdzie sobie odpowiedni render wsumie moze pierwsze testy zrobic w mentalu bo ma go od nowosci wiec mnie klopotow :P
patry Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 Lepiej wszyscy przerzućmy się na rendermana :P
piotrek Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 Lepiej wszyscy przerzućmy się na rendermana :P Chodzi o to, by wiedzieć do czego i kiedy warto kupować/instalować dodatkowe oprogramowania.
mateusz1985 Napisano 27 Listopad 2007 Autor Napisano 27 Listopad 2007 no wcale nie jest tak ze tylko naciska render - siedze i dlubie w tym GI ale strsznie dlugo trwa renderowanie tego a przedewszystkim photon emission - da sie to jakos skrocic a co do samego GI moze mi cos doradzicie ---- mam w kazdym oknie po mr area omni - ustawienia Energy - 500000 GI Photons - 7000000 ale dalej jak daje na test photonow to prawie caly ekran mam niebieski tylko przy oknie mam czerwono - zielone GI mam ustawione: multiplayer - 1 max num photon per sample - 5000000 max smple radius - 5 co czynie źle ???
Temporal Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 wiesz co? zagadaj na moje GG to ci pomoge w sprawie mentala jeszcze ci zapodam video tutkiem mojego autorstwa o mentalu na dobry poczatek bardzo przydatny
mateusz1985 Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Napisano 3 Grudzień 2007 witam witam - udalo mi sie rozswietlic pokoj ale mam kilka pytan co zmienic zebym nie mial takiego dziwnego czegos pod stolikiem ?? oczywiscie na sam koniec za oknem bedzie piekny sloneczny dzien
Temporal Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 Yyyyy slabo :/ Niezly color bleed no i shading a raczej jego brak razi :(. No ale trzeba przyznac ze juz to jakos rozswietliles .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się