themindfields Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 Witam, zrobiłem palec w 3ds maxie i nie wiem jak zrobić, żeby się zginał tak jak bone. Pozdrawiam, themindfields
Tomala Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 Jak to sam palec to zrób trzy kości wewnątrz palca i do palca dodaj mod skin. W modyfikatorze skin wskaż te trzy kości i ustaw dobrze koperty i jak będzie trzeba wagi dla niektórych vertexów.
RaVirr Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 Można tak: Create->systems-bones IK Chain Potem robisz tyle "kości" ile Ci trzeba, przesuwasz tak by były wewnątrz modelu palca, a następnie zaznaczasz model i modifiers->animation->skin. Do modyfikatora włączasz kości które przed chwilą stworzyłeś. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi