Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Jestem kompletnie początkujący w dziedzinie modelowania w 3D, co jak na razie wydaje mi się ogromnie trudne. Mam problem z manipulacją poligonów. Chodzi o ten tutek: http://www.max3d.pl/tut.php?id=295, a dokładniej o krok 3. Jak mam poprzesuwać, zmanipulować tymi poligonami tak, żeby mi właśnie zakryły to co trzeba? Chodzi mi jakimi narzędziami, jest ich tyle w 3dsmaxie że nie wiem które jest do czego jak na razie :P

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Opiszę to w kilku krokach:

1. klikamy na model, po prawej w command panelu wybieramy vertex.

11242002223102zz2.th.png

2. Zaznaczamy wybrane vertexy, klikamy prawym przyciskiem myszy i wybieramy "move".

11242002223102zz2.th.png

3. Przemieszczamy vertexy takby zgadzały się z planami.

11242002223322ca0.th.png

Przemieszczanie vertexów, poligonów edgów itp to podstawowe czynnosci, z pewnością szybko opanujesz o co w tym chodzi.

Napisano

Boze czlowieku. Narzedzie move na glownym tolbarze na poziomie edycji vertexów. To wszystko masz pod F1 w maxie :/

Napisano

Ja używam skrótów:

1 - zaznaczenie vertexów

2 - zaznaczenie krawędzie

3 - zaznaczenie hmm jak to nazwać po polsku.... borderów ;)

4 - zaznaczenie polygonów

5 - zaznaczeni elementu

 

Q - select

W - Move

E - rotate

R - Scale

 

Tak chyba jest najszybciej.

Napisano

Ok już mam

Dzięki wielkie

 

Ps.

Gdzie mogę znaleźć opcję Target Weld?

Napisano

w edycji poly/mesh, gdy jestes w zakladce vertex kliknij prawym na viewporcie

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności