Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam zrobiona sciane na ktorej znajduja sie 2 materialy.

Do wysokosci 1.20m ulozona jest mozaika z drobnych plytek (2x2), natomiast powyzej znajduja sie duze plytki 30x30 cm

Na sciane nalozylem multi sub material - jednak mam problem ze skalowaniem

Nakladajac UVM mappping zmienia mi sie rownoczesnie skala wszystkich nalozonych materialow.

Jednak ja potrzebuje uzyskac inny wspolczynnik skali dla mozaiki (skala 2:1) i inny dla plytek (10:1)

 

jak to moge zrobic ??

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 810
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zanznacz poly z jednymi plytkami, daj mydifkator uvw map i ustaw jak tam chcesz, pozniej albo robisz prawym na viewport i convert to poly, albo dajesz nastepny modyfikator edit poly i tam zaznaczasz polygonu z druga textura i moda uvw na to.

Napisano

Innym wyjściem jest używanie real world scale - w teksturze ustawiasz na ile ma wchodzić tile (w jednostkach sceny), a potem dajesz tylko uvw map na całość, zaznaczasz również real world scale i nie musisz już się martwić o wielkość skali uvw.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności