Skocz do zawartości

multi sub material - skalowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Mam zrobiona sciane na ktorej znajduja sie 2 materialy.

Do wysokosci 1.20m ulozona jest mozaika z drobnych plytek (2x2), natomiast powyzej znajduja sie duze plytki 30x30 cm

Na sciane nalozylem multi sub material - jednak mam problem ze skalowaniem

Nakladajac UVM mappping zmienia mi sie rownoczesnie skala wszystkich nalozonych materialow.

Jednak ja potrzebuje uzyskac inny wspolczynnik skali dla mozaiki (skala 2:1) i inny dla plytek (10:1)

 

jak to moge zrobic ??

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

zanznacz poly z jednymi plytkami, daj mydifkator uvw map i ustaw jak tam chcesz, pozniej albo robisz prawym na viewport i convert to poly, albo dajesz nastepny modyfikator edit poly i tam zaznaczasz polygonu z druga textura i moda uvw na to.

Napisano

Innym wyjściem jest używanie real world scale - w teksturze ustawiasz na ile ma wchodzić tile (w jednostkach sceny), a potem dajesz tylko uvw map na całość, zaznaczasz również real world scale i nie musisz już się martwić o wielkość skali uvw.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności