palmer Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 Witam Mam zrobiona sciane na ktorej znajduja sie 2 materialy. Do wysokosci 1.20m ulozona jest mozaika z drobnych plytek (2x2), natomiast powyzej znajduja sie duze plytki 30x30 cm Na sciane nalozylem multi sub material - jednak mam problem ze skalowaniem Nakladajac UVM mappping zmienia mi sie rownoczesnie skala wszystkich nalozonych materialow. Jednak ja potrzebuje uzyskac inny wspolczynnik skali dla mozaiki (skala 2:1) i inny dla plytek (10:1) jak to moge zrobic ??
zgred Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 zanznacz poly z jednymi plytkami, daj mydifkator uvw map i ustaw jak tam chcesz, pozniej albo robisz prawym na viewport i convert to poly, albo dajesz nastepny modyfikator edit poly i tam zaznaczasz polygonu z druga textura i moda uvw na to.
Hynol Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 Innym wyjściem jest używanie real world scale - w teksturze ustawiasz na ile ma wchodzić tile (w jednostkach sceny), a potem dajesz tylko uvw map na całość, zaznaczasz również real world scale i nie musisz już się martwić o wielkość skali uvw. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się