Napisano 27 Listopad 200717 l Witam Mam zrobiona sciane na ktorej znajduja sie 2 materialy. Do wysokosci 1.20m ulozona jest mozaika z drobnych plytek (2x2), natomiast powyzej znajduja sie duze plytki 30x30 cm Na sciane nalozylem multi sub material - jednak mam problem ze skalowaniem Nakladajac UVM mappping zmienia mi sie rownoczesnie skala wszystkich nalozonych materialow. Jednak ja potrzebuje uzyskac inny wspolczynnik skali dla mozaiki (skala 2:1) i inny dla plytek (10:1) jak to moge zrobic ??
Napisano 27 Listopad 200717 l zanznacz poly z jednymi plytkami, daj mydifkator uvw map i ustaw jak tam chcesz, pozniej albo robisz prawym na viewport i convert to poly, albo dajesz nastepny modyfikator edit poly i tam zaznaczasz polygonu z druga textura i moda uvw na to.
Napisano 27 Listopad 200717 l Innym wyjściem jest używanie real world scale - w teksturze ustawiasz na ile ma wchodzić tile (w jednostkach sceny), a potem dajesz tylko uvw map na całość, zaznaczasz również real world scale i nie musisz już się martwić o wielkość skali uvw.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto