palmer Napisano 28 Listopad 2007 Share Napisano 28 Listopad 2007 Witam ... co robie zle ...przeciez to takie proste 1.narysowalem kule 2. sciagnalem z internetu .jpg z tekstura grilla glosnikowego 3. stworzylem material vray na ktory zmapowalem sciagniety plik .jpg 4. nalozylem material na kule 5. zastosowalem uvm mapping 6. i .....nie moge zmienic skali nalozonego materialu zmieniam length, width, height (probowalem wszystkie zakresy od 0.01 do 1000) struktura zawsze pozostaje taka sama heeeeeeeeeelp zalaczam screen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
palmer Napisano 28 Listopad 2007 Autor Share Napisano 28 Listopad 2007 moj screen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 28 Listopad 2007 Share Napisano 28 Listopad 2007 A co w tym dziwnego - uvw maping to projekcja - jak dasz projekcje kuli na kulę to nieważne jak duże będą sfery - projekcja jest 1:1. Jak już koniecznie chcesz czymś kręcić to tilingiem tekstury z poziomu bitmapy albo uvw - tylko tak żeby nie stracić powtarzalności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 28 Listopad 2007 Share Napisano 28 Listopad 2007 widze ze w viewporcie nie masz podgladu textury. Kliknij sobie w ta ikonke kwadracika niebiesko bialego w okienku material, gdy bedziesz w edycji bitmapy. Wtedy bedziesz widzial jak uklada sie textura w viewporcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
palmer Napisano 28 Listopad 2007 Autor Share Napisano 28 Listopad 2007 Hynol - tiling pomogl ....troszke jest to rozjechane tzn widac lekko ze powtarza sie struktura ale zdecydowanie lepiej to juz wyglada. Nie wiedzialem ze uvw to projekcja - teraz wszystko wydaje sie logiczne Zgred88 - wlaczylem - pomaga :) dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 28 Listopad 2007 Share Napisano 28 Listopad 2007 Możesz jeszcze dać na przykład mapowanie plane, view alignment i wtedy możesz sterować wartościami lenght/width - minus taki że mapujesz do kamery, ale tekstura nie traci tilingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się