Skocz do zawartości

uvm map - skalowanie cos nie dziala


palmer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ...

 

co robie zle ...przeciez to takie proste

 

1.narysowalem kule

2. sciagnalem z internetu .jpg z tekstura grilla glosnikowego

3. stworzylem material vray na ktory zmapowalem sciagniety plik .jpg

4. nalozylem material na kule

5. zastosowalem uvm mapping

6. i .....nie moge zmienic skali nalozonego materialu

 

zmieniam length, width, height (probowalem wszystkie zakresy od 0.01 do 1000) struktura zawsze pozostaje taka sama

 

heeeeeeeeeelp

 

zalaczam screen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

A co w tym dziwnego - uvw maping to projekcja - jak dasz projekcje kuli na kulę to nieważne jak duże będą sfery - projekcja jest 1:1. Jak już koniecznie chcesz czymś kręcić to tilingiem tekstury z poziomu bitmapy albo uvw - tylko tak żeby nie stracić powtarzalności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hynol - tiling pomogl ....troszke jest to rozjechane tzn widac lekko ze powtarza sie struktura ale zdecydowanie lepiej to juz wyglada.

Nie wiedzialem ze uvw to projekcja - teraz wszystko wydaje sie logiczne

 

Zgred88 - wlaczylem - pomaga :)

 

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności