Napisano 30 Listopad 200717 l zrobiłem sobie szkalny "stolik" :P dodałem materiał mia_material_x i użyłem preseta Glass phisical scena oświetlona 3 światłami area z włączonym deacay Quadratic i use light shape z dodatkowymi samplami + emisja fotonów razem 300k GI + FG + mia_exposure_photographic nie wiem co tam jeszcze napisac szkło nie ma żadnych glossy reflection ani refraction i wygląda tak :( nie wiem co mam ruszyć żeby usunąć to ziarno próbowałem podbić FG ale niewiele to dało poza wydłużonym czasem :( help
Napisano 30 Listopad 200717 l Autor dzięki za odpoweidź tak w tym był problem podbijałem te sample i podbijalem i ziarno powolutku się zmienszało podbiłem jeszcze FG i było calkiem nieźle choc dało się jeszcze je zauważyć miałem już 128 Hi 64 low i 8 hi limit i mały wycinek sceny w 3 min :( ostatecznie podpiąłem portal light do światelek i mia_cie_d do portala jako custom enviroment z temperaturą koloru 6k zmiejszylem sample do 64/32 w światełkach a szkło gładzitkie jak pupka niemowlaka :) i najważniejsze render w połowie czasu!! taki malutki trick :) oświetlenie jest troszę inne ale to nie problem a szybsze rendery - bezcenne :D cheers!
Napisano 1 Grudzień 200717 l Jeżeli już stosujesz 'triki' z portal light, to w FG ustaw filter na 0. Jeszcze z deczko szybciej i efekt lepszy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto