Skocz do zawartości

ziarno na fizycznym szkle :(


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

zrobiłem sobie szkalny "stolik" :P dodałem materiał mia_material_x i użyłem preseta Glass phisical

scena oświetlona 3 światłami area z włączonym deacay Quadratic i use light shape z dodatkowymi samplami + emisja fotonów razem 300k

 

GI + FG + mia_exposure_photographic nie wiem co tam jeszcze napisac

 

2004446935973936847_rs.jpg

 

2000224705847591898_rs.jpg

 

2000219478527736793_rs.jpg

 

 

szkło nie ma żadnych glossy reflection ani refraction i wygląda tak :(

 

2004499167821786901_rs.jpg

 

nie wiem co mam ruszyć żeby usunąć to ziarno próbowałem podbić FG ale niewiele to dało poza wydłużonym czasem :(

 

help

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

dzięki za odpoweidź tak w tym był problem

 

podbijałem te sample i podbijalem i ziarno powolutku się zmienszało podbiłem jeszcze FG i było calkiem nieźle choc dało się jeszcze je zauważyć miałem już 128 Hi 64 low i 8 hi limit i mały wycinek sceny w 3 min :(

 

ostatecznie podpiąłem portal light do światelek i mia_cie_d do portala jako custom enviroment z temperaturą koloru 6k zmiejszylem sample do 64/32 w światełkach a szkło gładzitkie jak pupka niemowlaka :) i najważniejsze render w połowie czasu!!

taki malutki trick :) oświetlenie jest troszę inne ale to nie problem a szybsze rendery - bezcenne :D

 

cheers!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności