Destroyer Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 zrobiłem sobie szkalny "stolik" :P dodałem materiał mia_material_x i użyłem preseta Glass phisical scena oświetlona 3 światłami area z włączonym deacay Quadratic i use light shape z dodatkowymi samplami + emisja fotonów razem 300k GI + FG + mia_exposure_photographic nie wiem co tam jeszcze napisac szkło nie ma żadnych glossy reflection ani refraction i wygląda tak :( nie wiem co mam ruszyć żeby usunąć to ziarno próbowałem podbić FG ale niewiele to dało poza wydłużonym czasem :( help
peteRlo Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 Zwiększ low samples ewentualnie high samples limit w area light.
Destroyer Napisano 30 Listopad 2007 Autor Napisano 30 Listopad 2007 dzięki za odpoweidź tak w tym był problem podbijałem te sample i podbijalem i ziarno powolutku się zmienszało podbiłem jeszcze FG i było calkiem nieźle choc dało się jeszcze je zauważyć miałem już 128 Hi 64 low i 8 hi limit i mały wycinek sceny w 3 min :( ostatecznie podpiąłem portal light do światelek i mia_cie_d do portala jako custom enviroment z temperaturą koloru 6k zmiejszylem sample do 64/32 w światełkach a szkło gładzitkie jak pupka niemowlaka :) i najważniejsze render w połowie czasu!! taki malutki trick :) oświetlenie jest troszę inne ale to nie problem a szybsze rendery - bezcenne :D cheers!
peteRlo Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 Jeżeli już stosujesz 'triki' z portal light, to w FG ustaw filter na 0. Jeszcze z deczko szybciej i efekt lepszy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się