Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

zrobiłem sobie szkalny "stolik" :P dodałem materiał mia_material_x i użyłem preseta Glass phisical

scena oświetlona 3 światłami area z włączonym deacay Quadratic i use light shape z dodatkowymi samplami + emisja fotonów razem 300k

 

GI + FG + mia_exposure_photographic nie wiem co tam jeszcze napisac

 

2004446935973936847_rs.jpg

 

2000224705847591898_rs.jpg

 

2000219478527736793_rs.jpg

 

 

szkło nie ma żadnych glossy reflection ani refraction i wygląda tak :(

 

2004499167821786901_rs.jpg

 

nie wiem co mam ruszyć żeby usunąć to ziarno próbowałem podbić FG ale niewiele to dało poza wydłużonym czasem :(

 

help

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

dzięki za odpoweidź tak w tym był problem

 

podbijałem te sample i podbijalem i ziarno powolutku się zmienszało podbiłem jeszcze FG i było calkiem nieźle choc dało się jeszcze je zauważyć miałem już 128 Hi 64 low i 8 hi limit i mały wycinek sceny w 3 min :(

 

ostatecznie podpiąłem portal light do światelek i mia_cie_d do portala jako custom enviroment z temperaturą koloru 6k zmiejszylem sample do 64/32 w światełkach a szkło gładzitkie jak pupka niemowlaka :) i najważniejsze render w połowie czasu!!

taki malutki trick :) oświetlenie jest troszę inne ale to nie problem a szybsze rendery - bezcenne :D

 

cheers!

Napisano

Jeżeli już stosujesz 'triki' z portal light, to w FG ustaw filter na 0. Jeszcze z deczko szybciej i efekt lepszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności