Loki Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 moje wypociny: a tu referencja: nie moge sobie poradzic z plytkami na podlodze :/ i jak widac nieco inaczej ustawione jest swiatlo (u mnie bardziej direct niz na referencji gdzie wiekszosc to swiatlo rozproszone od scian, to mam zamiar zmienic) a co do plytek nie mam pomyslu jak osiagnac taki efekt (na razie jest fallof w slocie reflect [fresnel] i w zasadzie tyle- jesli ktos ma jakis pomysl bylbym wdzieczny za podpowiedz. kombinowalem z nois w ktoryms ze slotow fallof i odwrotnie ale nie daje efektu oczekiwanego.
t0m3k Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 proporcje niebardzo i reczniki slabe. jesli chodzi o swiatlo to z referki wynika ze za kamera jest duze okno (odbicia w lustrach) a u ciebie tego nie ma dlatego jest ciemno. kamera tez jest w calkowicie innym miejscu.
-hpx- Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 wanna jest proporcjonalnie większa do reszty w porównaniu z referkiem
Loki Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Napisano 3 Grudzień 2007 updejt: duza wersja po kliknieciu poprawilem proporcje (hehe faktycznie duza ta wanna byla, ale moze dlatego ze w akademiku mam prysznic, wiecie jak to jest) mysle ze material plytek jest juz prawie ok - wymaga chyba lekkiego wyrównania ( i moze zwieksze subdiv na reflect, jest teraz 40 nie wiem czy 50 zmieni duzo - poza czasem renderingu oczywiscie) walcze z ustawieniami swiatel, idzie w dobrym kierunku ?? (to przepalenie po prawej stronie jest częsciowo zamierzone - tzn zamierzalem tam miec silniejsze światło niz z lewej, ale nie az tak) reczniki są znowu te same, ale to dlatego ze wiszą tak na "szybko" będą inne jak wymodeluje (ma ktos jakąś fajną metodę na modelowanie właśnie takich tkanin ? - te z tutoriali wyglądają kiepsko ] to są własnie z tutoriala jakiegos zrobione - imo moje wygladaja i tak lepiej niz w tym tutku :/)
ReflectVision Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 prawe lustro bardziej w prawo lewe lustro bardziej w gore ;) pozatym zrob cos od strony kamery bo widac pustke w lustrach :) pozatym ladnie, podloga mi sie podoba
Gość jymal Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 a ja mam takie pytanie....gdzie jest kibel? xDD :PP takto wszystko pięknie ;)) tylko lustra puste :)
Loki Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Napisano 3 Grudzień 2007 hehe sam sie zastanawiam :) - ale nie ja to projektowalem :) (znalazlem gdzies w dziale "inspiracje" albo "referencje" zapostowane przez SansSerifa - wlasnie proboje znaleźć to jeszcze raz i nie moge :/ (a bylo tam kilka naprawde świetnych linków) no nic updejt - poprawione światło, tekstury i to co sugerował ReflectVision Wiem że oskara za to nie będzie, no ale mnie się podoba i w miarę zgodnie z referencją jest (ramy nie ma bo mi się nie podobała :) duza wersja po kliknięciu (400kb) i powtorka referencji zeby nie trzeba bylo przewijac tyle :) heh jak sobie tak obejzalem je jedno pod drugim to widzę dalej mnustwo niezgodności :/
masterloko Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 moim zdaniem jest troche za ciemno. ale Twoja mi sie bardziej podoba niz ta z refki ;p
Loki Napisano 20 Grudzień 2007 Autor Napisano 20 Grudzień 2007 hehe dzieki, ja jestem zadowolony z podlogi, i srednio zadowolony z oswietlenia. generalnie nie pracuje juz nad tą sceną, dzięki za komentaze :)
!Ewert Napisano 21 Grudzień 2007 Napisano 21 Grudzień 2007 ten recznik na ziemi wygląda jak by był zdenerwowany..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się