Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak zrobić słońce, ale nie mam tu na myśli lans efekt, tylko jak zrobić, by było to słońce świecące jak prawdziwe. Jak ustawić omini czy inny rodzaj świata. Czy należy jest oddalić tak bardzo daleko, czy jest jakiś emiter światła, który to załatwi?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
Użyj mentalowskiego sun tylko zmień inensity z 1 na coś w okolicach 0,02.

 

Po co? Wystarczy uzyc logarytmic expourse control i jest git. Po to wymyslono tego suna by defultowo juz ladnie dzialal.

Napisano
http://img136.imageshack.us/img136/8968/beztytuusr6.jpg

 

Czy to chodzi o to światło i gdzie w eviromentcie znajduje się atmospheric blue?

 

O to, tylko musisz dać hot spota wielkości sceny, albo włączyć overshoota. Atmospheric blue to takie określenie światła rozproszonego przez atmosferę - czyli nieba. W różnych rendererach różnie to można robić, więc warto by było wiedzieć na jakim rendererze pracujesz. Najłatwiej jest oczywiście z Mentalem, bo na początek wsadzasz skylight system i masz załatwione słońce i niebo. Jest to chyba najłatwiejsza opcja. Ze scanlinem troszke inaczej to wygląda.

Napisano

Aha. Tylko musiał bym się dowiedzieć, jaki to render, tylko gdzie się zmieniało używany render? Pamiętam, że kiedyś zmieniałem, ale nie dało rady odświeżenie pamięci... Co do skylight system, to w tym wypadku będę mógł operować położeniem słońca oraz edytować efekty soczewkowe, jeżeli takowe posiada?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności