Ramsez Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 No wiec robie tak: tworze UDeflector przypisuje go sferze a nastepnie jak chce polaczyc ze SuperSprayem to dostaje taki komunikat: "Cannot Bind: would create dependency loop". Wie ktos moze jak to polaczyc? Jesli robie tak ze najpier lacze UDeflector z SS a pozniej che przypisac mu sfere to sie nie da...
t0m3k Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 tworzysz UDeflector > PickObject i klikasz na sferze a nastepnie Bind To Space Warp (gorny pasek narzedziowy) i linkujesz SuperSpray do UDeflector.
Ramsez Napisano 4 Grudzień 2007 Autor Napisano 4 Grudzień 2007 Juz jest polaczone ale teraz jak chce to wyzwolic to pisze no ,,IK Task found" natomiast przed przylaczeniem UDeflectora particle sobie normalnie lecialy.
t0m3k Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 chyba nie mozna uzywac Select And Link na tych obiektach ktore uzywasz w symulacji. zaznacz wszystko, kliknij Unlink selection i powinno byc dobrze. Do laczenia Particli, sil i deflectorow uzywaj Bind To Space Warp
Ramsez Napisano 4 Grudzień 2007 Autor Napisano 4 Grudzień 2007 chyba nie mozna uzywac Select And Link na tych obiektach ktore uzywasz w symulacji. zaznacz wszystko, kliknij Unlink selection i powinno byc dobrze. Do laczenia Particli, sil i deflectorow uzywaj Bind To Space Warp Tak wlasnie robie wszysto bindem laczylem. Chodzi o ten tutek: http://www.tutorialized.com/view/tutorial/BlobMesh-Simulating-Water/6356
t0m3k Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 co znaczy "wyzwolic"? wcisnij Play i powinno dzialac, jesli nie sproboj jeszcze raz od poczatku. Swoja droga komunikat "IK Task found" nie ma nic wspolnego z particlami wiec moze blad jest gdzies indziej?
Ramsez Napisano 4 Grudzień 2007 Autor Napisano 4 Grudzień 2007 co znaczy "wyzwolic"? wcisnij Play i powinno dzialac, jesli nie sproboj jeszcze raz od poczatku. Swoja droga komunikat "IK Task found" nie ma nic wspolnego z particlami wiec moze blad jest gdzies indziej? Ok dzieki.
Ramsez Napisano 5 Grudzień 2007 Autor Napisano 5 Grudzień 2007 Chcialbym zrobic 30 sekundowa animacje tych czasteczek w ktorej bedzie wyswietlane ~25~ klatek nasekunde. Jak w takim razie powinienem zaznaczyc przedizal na osi animacji oraz co powinienem wpisac w renderze?
t0m3k Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 Na dole po prawej kolo numeru aktualnej klatki wcisnij mala ikonke zegara (Time Configration) i ustaw FPS na Custom 25 a liczbe klatek na 750 (30sek * 25klatek) W oknie Render Scene zaznacz Active Time Output pamietaj tez zeby odpowiednio zmienic "zywotnosc" i emisje czasteczek i deflectora.
Ramsez Napisano 5 Grudzień 2007 Autor Napisano 5 Grudzień 2007 Mam dziwny problem, mianowicie scena renderuje sie tylko gdy jest jedno swiatlo. Prosta scenka dalem: skylight, mr omni, oraz mr spot fotony na auto energy 45. Gdy usunolem skylighta to photon emissig dochodzilo do 91,7% i stawalo, gdy usunolem spota i zostalo samo omni to dopiero zaczelo renderowac. Kompa mam bardzo slabego Athlon XP 1,5 Ghz oraz 1GB DDR1 233mhz no ale to nie jest skomplikowana scena.
t0m3k Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 Kompa mam bardzo slabego Athlon XP 1,5 Ghz oraz 1GB DDR1 233mhz nie narzekaj bo ludzie maja czesto gorszy sprzet i daja rade :) co do problemu to pytaj w dziale rendering > MentalRay
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się