Posted December 4, 200717 yr No wiec robie tak: tworze UDeflector przypisuje go sferze a nastepnie jak chce polaczyc ze SuperSprayem to dostaje taki komunikat: "Cannot Bind: would create dependency loop". Wie ktos moze jak to polaczyc? Jesli robie tak ze najpier lacze UDeflector z SS a pozniej che przypisac mu sfere to sie nie da...
December 4, 200717 yr tworzysz UDeflector > PickObject i klikasz na sferze a nastepnie Bind To Space Warp (gorny pasek narzedziowy) i linkujesz SuperSpray do UDeflector.
December 4, 200717 yr Author Juz jest polaczone ale teraz jak chce to wyzwolic to pisze no ,,IK Task found" natomiast przed przylaczeniem UDeflectora particle sobie normalnie lecialy.
December 4, 200717 yr chyba nie mozna uzywac Select And Link na tych obiektach ktore uzywasz w symulacji. zaznacz wszystko, kliknij Unlink selection i powinno byc dobrze. Do laczenia Particli, sil i deflectorow uzywaj Bind To Space Warp
December 4, 200717 yr Author chyba nie mozna uzywac Select And Link na tych obiektach ktore uzywasz w symulacji. zaznacz wszystko, kliknij Unlink selection i powinno byc dobrze. Do laczenia Particli, sil i deflectorow uzywaj Bind To Space Warp Tak wlasnie robie wszysto bindem laczylem. Chodzi o ten tutek: http://www.tutorialized.com/view/tutorial/BlobMesh-Simulating-Water/6356
December 4, 200717 yr co znaczy "wyzwolic"? wcisnij Play i powinno dzialac, jesli nie sproboj jeszcze raz od poczatku. Swoja droga komunikat "IK Task found" nie ma nic wspolnego z particlami wiec moze blad jest gdzies indziej?
December 4, 200717 yr Author co znaczy "wyzwolic"? wcisnij Play i powinno dzialac, jesli nie sproboj jeszcze raz od poczatku. Swoja droga komunikat "IK Task found" nie ma nic wspolnego z particlami wiec moze blad jest gdzies indziej? Ok dzieki.
December 5, 200717 yr Author Chcialbym zrobic 30 sekundowa animacje tych czasteczek w ktorej bedzie wyswietlane ~25~ klatek nasekunde. Jak w takim razie powinienem zaznaczyc przedizal na osi animacji oraz co powinienem wpisac w renderze?
December 5, 200717 yr Na dole po prawej kolo numeru aktualnej klatki wcisnij mala ikonke zegara (Time Configration) i ustaw FPS na Custom 25 a liczbe klatek na 750 (30sek * 25klatek) W oknie Render Scene zaznacz Active Time Output pamietaj tez zeby odpowiednio zmienic "zywotnosc" i emisje czasteczek i deflectora.
December 5, 200717 yr Author Mam dziwny problem, mianowicie scena renderuje sie tylko gdy jest jedno swiatlo. Prosta scenka dalem: skylight, mr omni, oraz mr spot fotony na auto energy 45. Gdy usunolem skylighta to photon emissig dochodzilo do 91,7% i stawalo, gdy usunolem spota i zostalo samo omni to dopiero zaczelo renderowac. Kompa mam bardzo slabego Athlon XP 1,5 Ghz oraz 1GB DDR1 233mhz no ale to nie jest skomplikowana scena.
December 5, 200717 yr Kompa mam bardzo slabego Athlon XP 1,5 Ghz oraz 1GB DDR1 233mhz nie narzekaj bo ludzie maja czesto gorszy sprzet i daja rade :) co do problemu to pytaj w dziale rendering > MentalRay
Create an account or sign in to comment