Napisano 4 Grudzień 200717 l No wiec robie tak: tworze UDeflector przypisuje go sferze a nastepnie jak chce polaczyc ze SuperSprayem to dostaje taki komunikat: "Cannot Bind: would create dependency loop". Wie ktos moze jak to polaczyc? Jesli robie tak ze najpier lacze UDeflector z SS a pozniej che przypisac mu sfere to sie nie da...
Napisano 4 Grudzień 200717 l tworzysz UDeflector > PickObject i klikasz na sferze a nastepnie Bind To Space Warp (gorny pasek narzedziowy) i linkujesz SuperSpray do UDeflector.
Napisano 4 Grudzień 200717 l Autor Juz jest polaczone ale teraz jak chce to wyzwolic to pisze no ,,IK Task found" natomiast przed przylaczeniem UDeflectora particle sobie normalnie lecialy.
Napisano 4 Grudzień 200717 l chyba nie mozna uzywac Select And Link na tych obiektach ktore uzywasz w symulacji. zaznacz wszystko, kliknij Unlink selection i powinno byc dobrze. Do laczenia Particli, sil i deflectorow uzywaj Bind To Space Warp
Napisano 4 Grudzień 200717 l Autor chyba nie mozna uzywac Select And Link na tych obiektach ktore uzywasz w symulacji. zaznacz wszystko, kliknij Unlink selection i powinno byc dobrze. Do laczenia Particli, sil i deflectorow uzywaj Bind To Space Warp Tak wlasnie robie wszysto bindem laczylem. Chodzi o ten tutek: http://www.tutorialized.com/view/tutorial/BlobMesh-Simulating-Water/6356
Napisano 4 Grudzień 200717 l co znaczy "wyzwolic"? wcisnij Play i powinno dzialac, jesli nie sproboj jeszcze raz od poczatku. Swoja droga komunikat "IK Task found" nie ma nic wspolnego z particlami wiec moze blad jest gdzies indziej?
Napisano 4 Grudzień 200717 l Autor co znaczy "wyzwolic"? wcisnij Play i powinno dzialac, jesli nie sproboj jeszcze raz od poczatku. Swoja droga komunikat "IK Task found" nie ma nic wspolnego z particlami wiec moze blad jest gdzies indziej? Ok dzieki.
Napisano 5 Grudzień 200717 l Autor Chcialbym zrobic 30 sekundowa animacje tych czasteczek w ktorej bedzie wyswietlane ~25~ klatek nasekunde. Jak w takim razie powinienem zaznaczyc przedizal na osi animacji oraz co powinienem wpisac w renderze?
Napisano 5 Grudzień 200717 l Na dole po prawej kolo numeru aktualnej klatki wcisnij mala ikonke zegara (Time Configration) i ustaw FPS na Custom 25 a liczbe klatek na 750 (30sek * 25klatek) W oknie Render Scene zaznacz Active Time Output pamietaj tez zeby odpowiednio zmienic "zywotnosc" i emisje czasteczek i deflectora.
Napisano 5 Grudzień 200717 l Autor Mam dziwny problem, mianowicie scena renderuje sie tylko gdy jest jedno swiatlo. Prosta scenka dalem: skylight, mr omni, oraz mr spot fotony na auto energy 45. Gdy usunolem skylighta to photon emissig dochodzilo do 91,7% i stawalo, gdy usunolem spota i zostalo samo omni to dopiero zaczelo renderowac. Kompa mam bardzo slabego Athlon XP 1,5 Ghz oraz 1GB DDR1 233mhz no ale to nie jest skomplikowana scena.
Napisano 5 Grudzień 200717 l Kompa mam bardzo slabego Athlon XP 1,5 Ghz oraz 1GB DDR1 233mhz nie narzekaj bo ludzie maja czesto gorszy sprzet i daja rade :) co do problemu to pytaj w dziale rendering > MentalRay
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto