dino1984 Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 Od bryły odjąłem 90 mniejszych brył i siatka strasznie się pochrzaniła :( powstało mnóstwo prostych, zbiegających się w jeden punkt i niebardzo wiem co z tym zrobić:/ A tak na marginesie-jak wstawić obrazek do posta?? Jakbym pokazał dokladnie o co mi chodzi to byłoby łatwiej:)
huzdebos Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 co zrobic? nie uzywac bulena, a jak juz musisz to na naprwde prostych brylach opisz co chcesz zrobic to moze uda sie znalezc inne wyjscie pzdrw
piotrek Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 Z opozycji do huzebos napiszę, że jak najbardziej należy używać booleana, tylko, jak w przypadku każdego narzędzia, należy robić to z głową. Poszukaj na forum - były tematy, gdzie pokazywane było, jak należy przygotować siatkę pod booleana.
biszkopte Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 ehh ten boolan...:D a moze pobaw sie probooleanem...chociaz tez wymieka jesli tniesz kilka razy siatke...pro cuter jako alternatywa dla probooleana..tam gdzie jeden sie psooje tam drugi działa:D!! powodzenia:)
Hindus Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Boolean to dobre rozwiązania ale ingerencja w siatke to następny krok którym warto się zając. Połączenie obydwu technik daje spore możliwosci.
dino1984 Napisano 11 Grudzień 2007 Autor Napisano 11 Grudzień 2007 co chcesz zrobic to moze uda sie znalezc inne wyjscie pzdrw Chce w prostopadloscianie zrobi 90 otworów na okna:)
Loki Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 zmien boxa na editpoly, zaznacz odpowiednie krawędzie krawedzie [1] daj connect [2] chamfer (ile tam chcesz) [3] i extrude odpowiednich polygonów [4] do środka boxa - zakładając że masz jakoś w miarę zorganizowane te okna ( w rzędy/ kolumny) jeśli nie, to referencja w tle (najlepiej z CAD'a) i ustawiasz sobie odpowiednie vertexy z opcją snap (2.5) w odpowiednim widoku z zaznaczoną opcją "see-through", imo mniej czasochłonne niz boolean. Pozdrawiam - i polecam poczytać jakieś lepsze tutoriale o modelowaniu (cos o polymodelingu itp)
Rekomendowane odpowiedzi