batu Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 Cześć Stawiam pierwsze kroki w 3dmax i każda rada będzie mi pomocna nawet ostra krytyka, ogólnie widze błędy ale nie umiem ich przeskoczyć.Szczególnie interesuje mnie połączenie 3d z kreskówkowym konturem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fr3d3k Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 odemnie nie bedzie krytki. Powiem tylko ze okienko średnie ..ale reszta bombowa ! Beda z Ciebie ludzie imo :) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 Hej Batu !! Witamy na forum. Zapoznaj się z regulaminem i popraw temat wątku. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 Jak na pierwsze prace - super. Robot w kuchni: - po co włączył wszystkie płytki, włącza się tylko te na których się akurat gotuje, to niezdrowe dla pieca. - ten czerwony dzbanek tam jakoś nie pasuje, i wygląda jak z plastiku - butelka z olejem jest ok, tylko że tam gdzie już nie ma oleju, nie powinno być też takiej refrakcji (efekt załamania), tam albo wymodeluj grubość ścianki butelki i ustawi ior szkła, albo nie modeluj grubości ale ustaw ior 1. - kafelki jak z metalu - za mało detali w kuchni, wygląda jak jakaś klatka - olej na patelni wyszedł fajnie, robot też - jakoś inaczej bym rozdzieliła kreski a realistyczne obiekty, teraz nie widać w tym żadnego konceptu, planu. pociąg: ta praca najbardziej mi się podoba - fajne światełko, klimacik - ew. dodaj jakiś motion blur z tyłu - tory wyglądają jakby się nagle kończyły w tylnej części obrazka, może lepiej poprowadzić je dłużej, albo łagodnym łukiem wyprowadzić poza scenę - ew. dodać jakieś chmurki, mgiełki z tyłu robaki w wannie: - mieszanka kreskówki z realem tu dużo lepiej wyszła niż w kuchni - oświetlenie masz nudne, standardowe, może daj światło z jakiegoś okna, lampy - całość wygląda stara, podniszczona, w takim razie lepiej żeby były żółtawe zacieki w okolicy spływu, robią się z czasem w starych wannach takie - duży górny robak nie wiadomo na czym wisi - czemu sznur na pranie tak nisko nad wanną? - tekstura kranu i rury bardzo fajna - łańcuch z korkiem wisi w powietrzu, czy tam też jest kreska? lepiej tam nie. słoik: - troszke za ciemno - teksturę muru zrób staranniej, może jakieś obicia na kantach, zacieki, coś takiego 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
batu Napisano 8 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2007 dziękuję bardzuchno !! szcegulnie że chciało ci się poświęcić tyle uwagi tym prackom bardzo cenne rady już się biorędo roboty :) [edit] chciałbym jeszcze skonkretyzować jedno pytanko. Aby uzyskać kontur wychodzę od materii ink po czym dorzucam bitmapy w diffuse przez co materia wychodzi nieco blada czy jest możliwość dodania konturu do gotowych materii tj. raytraced [edit] przepraszam nie dodałem znaku zapytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 8 Grudzień 2007 Share Napisano 8 Grudzień 2007 cześć Batu. pamiętaj, że istnieje przycisk edycja dzięki czemu możesz wprowadzić zmiany w swoim poście, dzięki czemu nie musisz pisać post pod postem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
batu Napisano 8 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2007 dzięki sorki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się