Napisano 8 Grudzień 200717 l Cześć Stawiam pierwsze kroki w 3dmax i każda rada będzie mi pomocna nawet ostra krytyka, ogólnie widze błędy ale nie umiem ich przeskoczyć.Szczególnie interesuje mnie połączenie 3d z kreskówkowym konturem.
Napisano 8 Grudzień 200717 l odemnie nie bedzie krytki. Powiem tylko ze okienko średnie ..ale reszta bombowa ! Beda z Ciebie ludzie imo :) pozdr
Napisano 8 Grudzień 200717 l Hej Batu !! Witamy na forum. Zapoznaj się z regulaminem i popraw temat wątku. Pozdrawiam.
Napisano 8 Grudzień 200717 l Jak na pierwsze prace - super. Robot w kuchni: - po co włączył wszystkie płytki, włącza się tylko te na których się akurat gotuje, to niezdrowe dla pieca. - ten czerwony dzbanek tam jakoś nie pasuje, i wygląda jak z plastiku - butelka z olejem jest ok, tylko że tam gdzie już nie ma oleju, nie powinno być też takiej refrakcji (efekt załamania), tam albo wymodeluj grubość ścianki butelki i ustawi ior szkła, albo nie modeluj grubości ale ustaw ior 1. - kafelki jak z metalu - za mało detali w kuchni, wygląda jak jakaś klatka - olej na patelni wyszedł fajnie, robot też - jakoś inaczej bym rozdzieliła kreski a realistyczne obiekty, teraz nie widać w tym żadnego konceptu, planu. pociąg: ta praca najbardziej mi się podoba - fajne światełko, klimacik - ew. dodaj jakiś motion blur z tyłu - tory wyglądają jakby się nagle kończyły w tylnej części obrazka, może lepiej poprowadzić je dłużej, albo łagodnym łukiem wyprowadzić poza scenę - ew. dodać jakieś chmurki, mgiełki z tyłu robaki w wannie: - mieszanka kreskówki z realem tu dużo lepiej wyszła niż w kuchni - oświetlenie masz nudne, standardowe, może daj światło z jakiegoś okna, lampy - całość wygląda stara, podniszczona, w takim razie lepiej żeby były żółtawe zacieki w okolicy spływu, robią się z czasem w starych wannach takie - duży górny robak nie wiadomo na czym wisi - czemu sznur na pranie tak nisko nad wanną? - tekstura kranu i rury bardzo fajna - łańcuch z korkiem wisi w powietrzu, czy tam też jest kreska? lepiej tam nie. słoik: - troszke za ciemno - teksturę muru zrób staranniej, może jakieś obicia na kantach, zacieki, coś takiego
Napisano 8 Grudzień 200717 l Autor dziękuję bardzuchno !! szcegulnie że chciało ci się poświęcić tyle uwagi tym prackom bardzo cenne rady już się biorędo roboty :) [edit] chciałbym jeszcze skonkretyzować jedno pytanko. Aby uzyskać kontur wychodzę od materii ink po czym dorzucam bitmapy w diffuse przez co materia wychodzi nieco blada czy jest możliwość dodania konturu do gotowych materii tj. raytraced [edit] przepraszam nie dodałem znaku zapytania
Napisano 8 Grudzień 200717 l cześć Batu. pamiętaj, że istnieje przycisk edycja dzięki czemu możesz wprowadzić zmiany w swoim poście, dzięki czemu nie musisz pisać post pod postem. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto