Jump to content
Sign in to follow this  
Piotrek255

wypalanie tekstury z materialem w zBrush. jak?

Recommended Posts

modele z zBrushowym materiałem i prostą teksturą wyglądają super, czy mozna jakos wypalić te wszystkie informacje shadera i miękkie cienie + kolory z modelu do tekstury żeby model w maxie wyglądał tak jak w zBrushu? jesli tak to jakie kroki trzeba podjąć aby wypalic taka teksture?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W maxie masz do dyspozycji zaawansowane silniki renderujące które pozwolą Ci uzyskać o wiele lepsze efekty niż w zbrushu. Miękkie cienie to sprawa oświetlenia i możesz je uzyskać w maxie na wiele sposobów. Nie da się chyba a nawet na pewno wyexportować ustawień shadera z zbrusha bo takie ustawienia są charakterystyczne dla danego renderera czyli w tym wypadku tego zbrushowego. Ale możesz użyć shaderów np. mental raya albo maxowych i uzyskać lepsze rezultaty.

 

Informacje o kolorze textury oczywiście możesz zapisać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy