Piotrek255 Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 modele z zBrushowym materiałem i prostą teksturą wyglądają super, czy mozna jakos wypalić te wszystkie informacje shadera i miękkie cienie + kolory z modelu do tekstury żeby model w maxie wyglądał tak jak w zBrushu? jesli tak to jakie kroki trzeba podjąć aby wypalic taka teksture?
Tomala Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 W maxie masz do dyspozycji zaawansowane silniki renderujące które pozwolą Ci uzyskać o wiele lepsze efekty niż w zbrushu. Miękkie cienie to sprawa oświetlenia i możesz je uzyskać w maxie na wiele sposobów. Nie da się chyba a nawet na pewno wyexportować ustawień shadera z zbrusha bo takie ustawienia są charakterystyczne dla danego renderera czyli w tym wypadku tego zbrushowego. Ale możesz użyć shaderów np. mental raya albo maxowych i uzyskać lepsze rezultaty. Informacje o kolorze textury oczywiście możesz zapisać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się