Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam

Mam taki kłopot, mianowicie, kiedy jest dużo poly i czas renderingu jest dłuższy, to niekiedy dzieje się tak, że nagle Max się wyłącza, tak po prostu, bez niczego, bez żadnego błędu, ani nic, zamyka się program i wraca do windy... A czasem jest też tak, że na początku renderowania, gdzie jest napisane "Building static raycast accelerator" pasek nie postępuje, tylko również zamyka sie program.. XD.

Miał już ktoś coś podobnego, lub wie ktoś jak to rozwiązać?? Z góry dzięki.

  • Replies 7
  • Views 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

A jak to sprawdzić (ilość poly)? A ram mam DDR 3200 400Mhz 1024MB

mialem podobny problem gdy w scenie jeden shader byl rabniety :/ mianowicie kora na drzewie z displejsem.

  • Author

Junior - no właśnie, bo problem się pojawił, kiedy dodałem materiały.. Na standardach wszystko śmigało.

menu file --> summary info

 

----edit

300K to niewiele - idź tropem Juniora

  • Author

Faces: 248272 ;)

 

Ok, dzieki bardzo za info ;), pozdrawiam

  • Author

Problem rozwiązany ;). W kilku modelach w meshsmooth było włączone Iterations dla viewportów, jak i dla rendera... Jak to naprawiłem, zahulało - tak na wszelki wypadek, jakby ktoś miał ten sam problem. Pozdrawiam

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy