Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam taki kłopot, mianowicie, kiedy jest dużo poly i czas renderingu jest dłuższy, to niekiedy dzieje się tak, że nagle Max się wyłącza, tak po prostu, bez niczego, bez żadnego błędu, ani nic, zamyka się program i wraca do windy... A czasem jest też tak, że na początku renderowania, gdzie jest napisane "Building static raycast accelerator" pasek nie postępuje, tylko również zamyka sie program.. XD.

Miał już ktoś coś podobnego, lub wie ktoś jak to rozwiązać?? Z góry dzięki.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

A jak to sprawdzić (ilość poly)? A ram mam DDR 3200 400Mhz 1024MB

Napisano

mialem podobny problem gdy w scenie jeden shader byl rabniety :/ mianowicie kora na drzewie z displejsem.

Napisano
  • Autor

Junior - no właśnie, bo problem się pojawił, kiedy dodałem materiały.. Na standardach wszystko śmigało.

Napisano

menu file --> summary info

 

----edit

300K to niewiele - idź tropem Juniora

Napisano
  • Autor

Faces: 248272 ;)

 

Ok, dzieki bardzo za info ;), pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Problem rozwiązany ;). W kilku modelach w meshsmooth było włączone Iterations dla viewportów, jak i dla rendera... Jak to naprawiłem, zahulało - tak na wszelki wypadek, jakby ktoś miał ten sam problem. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności