Sof_pl Napisano 11 Grudzień 2007 Share Napisano 11 Grudzień 2007 Witam Mam taki kłopot, mianowicie, kiedy jest dużo poly i czas renderingu jest dłuższy, to niekiedy dzieje się tak, że nagle Max się wyłącza, tak po prostu, bez niczego, bez żadnego błędu, ani nic, zamyka się program i wraca do windy... A czasem jest też tak, że na początku renderowania, gdzie jest napisane "Building static raycast accelerator" pasek nie postępuje, tylko również zamyka sie program.. XD. Miał już ktoś coś podobnego, lub wie ktoś jak to rozwiązać?? Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 11 Grudzień 2007 Share Napisano 11 Grudzień 2007 ile poly ma scena i jaki masz sprzęt (ram ilość) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sof_pl Napisano 11 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 11 Grudzień 2007 A jak to sprawdzić (ilość poly)? A ram mam DDR 3200 400Mhz 1024MB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 11 Grudzień 2007 Share Napisano 11 Grudzień 2007 mialem podobny problem gdy w scenie jeden shader byl rabniety :/ mianowicie kora na drzewie z displejsem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sof_pl Napisano 11 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 11 Grudzień 2007 Junior - no właśnie, bo problem się pojawił, kiedy dodałem materiały.. Na standardach wszystko śmigało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 11 Grudzień 2007 Share Napisano 11 Grudzień 2007 menu file --> summary info ----edit 300K to niewiele - idź tropem Juniora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sof_pl Napisano 11 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 11 Grudzień 2007 Faces: 248272 ;) Ok, dzieki bardzo za info ;), pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sof_pl Napisano 12 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 12 Grudzień 2007 Problem rozwiązany ;). W kilku modelach w meshsmooth było włączone Iterations dla viewportów, jak i dla rendera... Jak to naprawiłem, zahulało - tak na wszelki wypadek, jakby ktoś miał ten sam problem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się