Skocz do zawartości

[porachunki] chess queen


pusherman

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Syrena?? :eek: ja bym raczej proponował jakąś kobietę w długiej sukni np. białej. Takie jest moje zdanie, syrena i szachy raczej nie pasują no ale jak ktoś uważa inaczej nie będę sie upierał. Życzę ukończenia pracy.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście pomysł DiM-ie może się nie podobać ale ja mimo wszystko nie będę powielał standardu król- mężczyzna, królowa- kobieta, wieża- wieża etc. moim królem (bo mam zamiar rozwijać prace) będzie ślimak. Może powiesz jeszcze coś na temat szachownicy też jesteś za kwadratowym standardem z drewna??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szachownica fajna aczkolwiek nie widać jeszcze że to szachownica. Może zrób pole nieco większe.

Żeby złączyć poly w maxie trzeba attach obiekt a potem weld vertexy. Ale nie wiem czy pracujesz w maxie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście pomysł DiM-ie może się nie podobać ale ja mimo wszystko nie będę powielał standardu król- mężczyzna, królowa- kobieta, wieża- wieża etc. moim królem (bo mam zamiar rozwijać prace) będzie ślimak. Może powiesz jeszcze coś na temat szachownicy też jesteś za kwadratowym standardem z drewna??

Skoro tak chcesz uciec od standardu to czemu standardową szachownice? Możesz "zaszaleć" trochę w stronę fantastyki np. kamienne pola, białe pola skute lodem otoczenie szachownicy zrobić mieszankę mechanizmu z ziemią i trawom. Oczywiście możesz w inny sposób "poszaleć" każdy ma swoją wizje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Aniu za podpowiedź akurat tą funkcje weld znam (częściowo robiłem postać z łatek) problem jest taki, że obiekty są na jednej warstwie oba do "użytku" tzn. nie zamrożone etc. ale jak zaznaczam dwa to nie mam vertexów faców nawet kiedy zaznaczone razem próbuje ponownie na poly konwertować to nic sie nie dzieje :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, tak, szachy i syrena nie pasują ale szachy z "trawom" tak :) troszkę późno skomentowałeś mój pomysł i wyczuwam złośliwość a chyba nie o to tu chodzi?! ale ja nowy jestem, mam prawo się nie znać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy one są instance? (czy pismo w modifierach jest grube?) jeśli tak, musisz najpierw kliknąć prawym na modifiery i make unique.

 

potem klikasz na JEDEN z nich, i wyszukujesz w editable poly funkcji attach, klikasz i wybierasz drugiego. teraz możesz weldować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja wizja (choć tu okrojona) ma w przyszłości stać się animacją. Gdzie dwóch dorosłych graczy toczy pojedynek a ich oczy (i ujęcie kamer co za tym idzie) są "statyczne", całości przygląda się dziecko bawiące się klockami tj. sześciany w postumencie planszy, jego dostrzegają tam dynamikę figurki ożywają i toczy się tam życie, pojawia się śmierć, codzienne czynności etc. Stąd na planszy w dalszym etapie rozwoju ten kwadratowy zawijasek będzie odwrotnością piramidy gdzie spocznie król tj. faraon etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz nie chciałem aby to zabrzmiało złośliwie. Ja czasem nie mogę szybko odpisać bo ostatnio mam problemy z czasem. Ja staram sie w takich przypadkach nie łączyć zapytań z radami. Zapytałem o tą koncepcje uzyskałem odpowiedź wiec starałem sie już rady ukierunkować w stronę twojej koncepcji bo wydało mnie sie dziwne ucieczka od standardu królowej-kobiety a brnięcie w standard z szachownicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności