pitloju Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 witam mógłby mi ktoś podpowiedziec jakiś dobry sposob na robienie mebli klasycznych, chodzi mi konkretnie o pikowane meble? jak to ugryźć? z góry dziekuje za pomoc:) pozdr. pitq
Levus Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 Może soft selection w editable poly Ci pomoże? Bo chyba chodzi Ci o takie zagłębienia spowodowane naciągnięciem przez guziki? edit: chyba już wiem o co Ci biega, takie trapeziki wypukłe to pikowanie? robisz tak: create->plane->dzielisz na kwadraty odpowiedniej wielkości->editable poly->select polygon zaznaczasz wszystko-> klikasz w bevel ale to okienko obok napisu, żeby numerycznie ustawić ->zaznaczasz tam by polygon, zwiększasz trochę height i zmniejszasz trochę outline amount i robią Ci się takie poduchy kanciaste. Następnie w trybie edge zaznaczasz all, przechodzisz na widok od boku i i trzymajac alt odznaczasz te poduszeczki co wystają od płaszczyzny, krótko mówiąc powinieneś mieć zaznaczone tylko te krawędzie, które były od początku, czyli te nie wybevelowane:) Następnie klikasz "grow" a następnie chamfer (również numerycznie) i w chamfer ustawiasz niski parametr. Potem toorbosmooth i taadaaa!!:) Acha, jeśli to nie mają być równe prostokąty, tylko takie trapezy czy romby czy cuś, to przekręcasz obiekt o 45 stopni, w menu hierarchy załączasz affect pivot only następnie align pivot to world, i wyłączasz affect pivot only. I skalujesz po osi x:) jak coś nie skumałeś to pytaj! pozdro!
pitloju Napisano 17 Grudzień 2007 Autor Napisano 17 Grudzień 2007 o dzieki;) o to mi chodzilo bardzo dziekuje za pomoc!:)
Rekomendowane odpowiedzi