tamb Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 Witam, chcialbym uzyskac efekt animacji rozpadajacej sie np murowanej wierzy niszczonej przez powiedzmy armatnia kule. CHodzi mi o sypiace sie cegly i inne elementy budowli. Problem z tym ze nie wiem jak to zrobic. Przerobilem ten tutorial: http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/procedural_wall/wall_01.asp ale niestety mimo iz robilem wszystko dokladnie tak jak w tutku to nie dziala. prosze o pomoc i wskazowki, z gory thx
Waldx Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 Powinien ci pomuc tutorial z tej strony http://www.tysonibele.com/Main/main.htm , w zakładce tutorials u samego dołu.
tamb Napisano 16 Grudzień 2007 Autor Napisano 16 Grudzień 2007 o wielkie dzieki, bardzo dobry tutek o to wlasnie chodzilo :) w razie problemow bede jeszcze pytal:)
tamb Napisano 19 Grudzień 2007 Autor Napisano 19 Grudzień 2007 Witam , pojawil sie problem :) Mam dwa PF Source , jedno rozsiewa kamienie , drugie drewienka ( nazwane odpowiednio kamienie/ drewno) W viewporcie wszystko ladnie wychodzi, ale gdy chce renderowac max zwisa mi w tym miejscu : Gdy jedno pf source jest wlaczone a drugie nie to render wychodzi. Wiecie jak sobie z tym poradzic ? Dodam jeszcze ze zmniejszylem ilosc particli jedynie do 100 i bylo to samo. Pozdrawiam EDIT: Ok, po wielu roznych probach okazalo sie ze winny byl material przypisany pf source kamieni. nie wiem czemu tak sie stalo ale zimiana go ( o dziwo na taki sam) na :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się