Posted December 15, 200717 yr Witam, chcialbym uzyskac efekt animacji rozpadajacej sie np murowanej wierzy niszczonej przez powiedzmy armatnia kule. CHodzi mi o sypiace sie cegly i inne elementy budowli. Problem z tym ze nie wiem jak to zrobic. Przerobilem ten tutorial: http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/procedural_wall/wall_01.asp ale niestety mimo iz robilem wszystko dokladnie tak jak w tutku to nie dziala. prosze o pomoc i wskazowki, z gory thx
December 15, 200717 yr Powinien ci pomuc tutorial z tej strony http://www.tysonibele.com/Main/main.htm , w zakładce tutorials u samego dołu.
December 16, 200717 yr Author o wielkie dzieki, bardzo dobry tutek o to wlasnie chodzilo :) w razie problemow bede jeszcze pytal:)
December 19, 200717 yr Author Witam , pojawil sie problem :) Mam dwa PF Source , jedno rozsiewa kamienie , drugie drewienka ( nazwane odpowiednio kamienie/ drewno) W viewporcie wszystko ladnie wychodzi, ale gdy chce renderowac max zwisa mi w tym miejscu : Gdy jedno pf source jest wlaczone a drugie nie to render wychodzi. Wiecie jak sobie z tym poradzic ? Dodam jeszcze ze zmniejszylem ilosc particli jedynie do 100 i bylo to samo. Pozdrawiam EDIT: Ok, po wielu roznych probach okazalo sie ze winny byl material przypisany pf source kamieni. nie wiem czemu tak sie stalo ale zimiana go ( o dziwo na taki sam) na :)
Create an account or sign in to comment